Audi potvrdilo, že se bude účastnit DTM i v roce 2019, ale svoje další setrvání v šampionátu podmiňuje příchodem třetího výrobce pro rok 2020.
Šéf Audi Motorsport, Dieter Gass, v průběhu srpnového závodu na Brands Hatch potvrdil, že Audi bude pokračovat v DTM. A to i přes nepříjemný fakt odchodu Mercedesu ze série na konci sezony 2018. Zároveň ale popřel, že by Audi zvažovalo nasazení minimálně osmi speciálů tak, aby příští rok na startovním roštu bylo alespoň 16 aut.
Audi teď vydalo oficiální prohlášení, podle kterého bude nadále působit v DTM i Formuli E, ve které v jeho čtvrté sezoně vyhrálo titul mezi konstruktéry. V prohlášení ale stojí, že "nutným předpokladem pro další setrvání závazku Audi v DTM je, že od roku 2020 dále se musí účastnit minimálně tři výrobci".
Nejžhavějším kandidátem na nového výrobce je Aston Martin, který by mohl vstoupit ve spolupráci s týmem AF Racing - což je společnost stojící za R-Motorsport GT týmem - HWA a Red Bull. "Díky technologiím budoucnosti, jako například turbomotoru, pořád v DTM vidíme potenciál," čekl Dieter Gass. "Co se třetího výrobce týče, tak mám velkou důvěru v šéfa DTM, Gerharda Bergera, že ho přivede na startovní rošt nejpozději v roce 2020."
Šéf BMW Motorsport, Jens Marquardt, v Misanu také potvrdil, že jeho značka se hodlá DTM účastnit i nadále. "Plně DTM podporujeme a jsme mu zavázáni. V roce 2020 potřebujeme mít závazek třetího výrobce, ale to je práce ITR [promotér]."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.