Audi potvrdilo, že se bude účastnit DTM i v roce 2019, ale svoje další setrvání v šampionátu podmiňuje příchodem třetího výrobce pro rok 2020.
Šéf Audi Motorsport, Dieter Gass, v průběhu srpnového závodu na Brands Hatch potvrdil, že Audi bude pokračovat v DTM. A to i přes nepříjemný fakt odchodu Mercedesu ze série na konci sezony 2018. Zároveň ale popřel, že by Audi zvažovalo nasazení minimálně osmi speciálů tak, aby příští rok na startovním roštu bylo alespoň 16 aut.
Audi teď vydalo oficiální prohlášení, podle kterého bude nadále působit v DTM i Formuli E, ve které v jeho čtvrté sezoně vyhrálo titul mezi konstruktéry. V prohlášení ale stojí, že "nutným předpokladem pro další setrvání závazku Audi v DTM je, že od roku 2020 dále se musí účastnit minimálně tři výrobci".
Nejžhavějším kandidátem na nového výrobce je Aston Martin, který by mohl vstoupit ve spolupráci s týmem AF Racing - což je společnost stojící za R-Motorsport GT týmem - HWA a Red Bull. "Díky technologiím budoucnosti, jako například turbomotoru, pořád v DTM vidíme potenciál," čekl Dieter Gass. "Co se třetího výrobce týče, tak mám velkou důvěru v šéfa DTM, Gerharda Bergera, že ho přivede na startovní rošt nejpozději v roce 2020."
Šéf BMW Motorsport, Jens Marquardt, v Misanu také potvrdil, že jeho značka se hodlá DTM účastnit i nadále. "Plně DTM podporujeme a jsme mu zavázáni. V roce 2020 potřebujeme mít závazek třetího výrobce, ale to je práce ITR [promotér]."
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.