Loïc Duval přiznal, že po velmi nevydařeném startu sezony se Audi podařilo zlepši její výkonnost. Na Mercedes jim ale stále něco chybí.
Jestliže BMW na letošní Mercedesy ztrácí, pak je na tom Audi ještě hůř. Loïc Duval ale teď vyjádřil přesvědčení, že Audi je na tom po velmi nevydařeném startu do sezony podobně jako BMW. Na BMW ale ztrácí Audi stále v kvalifikacích. René Rast byl jediným pilotem Audi, který se do sobotního závodu dokázal kvalifikovat v přední půli pole. Ve druhém závodu jej pak v TOP10 doplnili Robin Frijns a Loïc Duval.
"Co se čisté výkonnosti týče, tak jsme ve srovnání s nimi [BMW] měli dobrý víkend," řekl Loïc Duval na dotaz Autosportu, jestli mají aktuálně dle jeho názoru lepší auto než BMW. "V trénincích jsme často rychlejší, ale v kvalifikacích a závodech jsou [Mercedes a BMW] vždy schopni dostat z auta o něco lepší výkonnost. Pokud bychom se mohli kvalifikovat blíž ke špici, tak v závodě pak máme vždy rychlost na boj s nimi, tam nemáme takové problémy."
"Bohužel, pokud se nám nepodaří dobře se kvalifikovat, tak to ovlivní závod. Musíme se z toho snažit dostat co nejvíc anebo někdy riskovat se strategií. Během roku jsme se zlepšili, ale nemyslím si, že se v kvalifikaci někdy dostaneme na úroveň ostatních, i když René dokáže z auta dostat maximum. Myslím, že je to naším nejslabším bodem sezony a aktuálně bude těžké něco změnit, abychom dostihli ostatní," zakončil Duval.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.