Loïc Duval přiznal, že po velmi nevydařeném startu sezony se Audi podařilo zlepši její výkonnost. Na Mercedes jim ale stále něco chybí.
Jestliže BMW na letošní Mercedesy ztrácí, pak je na tom Audi ještě hůř. Loïc Duval ale teď vyjádřil přesvědčení, že Audi je na tom po velmi nevydařeném startu do sezony podobně jako BMW. Na BMW ale ztrácí Audi stále v kvalifikacích. René Rast byl jediným pilotem Audi, který se do sobotního závodu dokázal kvalifikovat v přední půli pole. Ve druhém závodu jej pak v TOP10 doplnili Robin Frijns a Loïc Duval.
"Co se čisté výkonnosti týče, tak jsme ve srovnání s nimi [BMW] měli dobrý víkend," řekl Loïc Duval na dotaz Autosportu, jestli mají aktuálně dle jeho názoru lepší auto než BMW. "V trénincích jsme často rychlejší, ale v kvalifikacích a závodech jsou [Mercedes a BMW] vždy schopni dostat z auta o něco lepší výkonnost. Pokud bychom se mohli kvalifikovat blíž ke špici, tak v závodě pak máme vždy rychlost na boj s nimi, tam nemáme takové problémy."
"Bohužel, pokud se nám nepodaří dobře se kvalifikovat, tak to ovlivní závod. Musíme se z toho snažit dostat co nejvíc anebo někdy riskovat se strategií. Během roku jsme se zlepšili, ale nemyslím si, že se v kvalifikaci někdy dostaneme na úroveň ostatních, i když René dokáže z auta dostat maximum. Myslím, že je to naším nejslabším bodem sezony a aktuálně bude těžké něco změnit, abychom dostihli ostatní," zakončil Duval.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.