Brands Hatch: Juncadella slaví svoje první vítězství v DTM:

Juncadella, Daniel
Juncadella, Daniel, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
-haj , iMotorSport.cz 11. srpna 2018 22:45
Sdílej:

Jezdec Mercedesu, Daniel Juncadella, startoval z pole position. Start mu ale nevyšel a propadl se na třetí místo, během závodu se dokázal vrátit do čela. K tomu mu pomohly zastávky v boxech, na kterých vydělal dvě pozice.

Po startu šel do čela Auer, Juncadellu předjel krásným manévrem po vnějšku zatáček Paddock Hill Bend a Druids také René Rast na Audi. Španěl se ale na druhé místo vrátil brzy, když Rast, vítěz z Zandvoortu, zajel do boxů na konci prvního kola. 

Poté začal Daniel stahovat Lucase Auera, v první části závodu jsme zaznamenali žlutou zónu, když v kačírku v zatáčce Druids skončil Loic Duval. Juncadella zajel do boxů na konci kola 7, na trať se vrátil před Augusto Farfusem, který byl do té doby nejrychlejším jezdcem s již absolvovanou zastávkou. Dvě kola poté zajel do boxů i Auer, kterého Juncadella předjel díky zahřátým pneumatikám v zatáčce Graham Hill Bend. 

Farfus předjel na výjezdu z této zatáčky Auera také, avšak tempu vedoucího Mercedesu nestačil. Díky tomu získal šampion Evropské Formule 3 z roku 2012 svoje první vítězství v DTM (v jeho 67. startu). Farfus si dojel pro druhé místo po startu z páté pozice. Během prvního kola předjel v zatáčce Westfield značkového kolegu Philippa Enga. Během zastávek se dostal před Rasta a poté předjel Auera.

Rakušan si připsal třetí příčku, když odolal tlaku Rasta. Eng pak zkompletoval nejlepší pětku, v závěru na něj ale hodně dotíral domácí Gary Paffett. Lídr šampionátu ve druhé polovině závodu náskok Enga masivně stahoval, k předjetí už však nedošlo. 

Sedmé místo bral Pascal Wehrlein, za jeho zády dojel Edoardo Mortara - oba zůstaly na trati nejdéle ze všech. Devátý byl Marco Wittmann, na vítěze ale ztratil už zhruba půl minuty. Poslední bod si zasloužil za předvedený výkon, a také jej získal, Mike Rockenfeller. Bývalý šampion v úplném závěru předjel Robina Frijnse. V první polovině ale dokázal předjet skvělým předjížděcím manévrem v Hawthorns Tima Glocka a Jamieho Greena najednou!

VÝSLEDKY ZÁVODU: ZDE

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.