Jezdec Mercedesu, Daniel Juncadella, startoval z pole position. Start mu ale nevyšel a propadl se na třetí místo, během závodu se dokázal vrátit do čela. K tomu mu pomohly zastávky v boxech, na kterých vydělal dvě pozice.
Po startu šel do čela Auer, Juncadellu předjel krásným manévrem po vnějšku zatáček Paddock Hill Bend a Druids také René Rast na Audi. Španěl se ale na druhé místo vrátil brzy, když Rast, vítěz z Zandvoortu, zajel do boxů na konci prvního kola.
Poté začal Daniel stahovat Lucase Auera, v první části závodu jsme zaznamenali žlutou zónu, když v kačírku v zatáčce Druids skončil Loic Duval. Juncadella zajel do boxů na konci kola 7, na trať se vrátil před Augusto Farfusem, který byl do té doby nejrychlejším jezdcem s již absolvovanou zastávkou. Dvě kola poté zajel do boxů i Auer, kterého Juncadella předjel díky zahřátým pneumatikám v zatáčce Graham Hill Bend.
Farfus předjel na výjezdu z této zatáčky Auera také, avšak tempu vedoucího Mercedesu nestačil. Díky tomu získal šampion Evropské Formule 3 z roku 2012 svoje první vítězství v DTM (v jeho 67. startu). Farfus si dojel pro druhé místo po startu z páté pozice. Během prvního kola předjel v zatáčce Westfield značkového kolegu Philippa Enga. Během zastávek se dostal před Rasta a poté předjel Auera.
Rakušan si připsal třetí příčku, když odolal tlaku Rasta. Eng pak zkompletoval nejlepší pětku, v závěru na něj ale hodně dotíral domácí Gary Paffett. Lídr šampionátu ve druhé polovině závodu náskok Enga masivně stahoval, k předjetí už však nedošlo.
Sedmé místo bral Pascal Wehrlein, za jeho zády dojel Edoardo Mortara - oba zůstaly na trati nejdéle ze všech. Devátý byl Marco Wittmann, na vítěze ale ztratil už zhruba půl minuty. Poslední bod si zasloužil za předvedený výkon, a také jej získal, Mike Rockenfeller. Bývalý šampion v úplném závěru předjel Robina Frijnse. V první polovině ale dokázal předjet skvělým předjížděcím manévrem v Hawthorns Tima Glocka a Jamieho Greena najednou!
VÝSLEDKY ZÁVODU: ZDE
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?