Jezdec Mercedesu, Daniel Juncadella, startoval z pole position. Start mu ale nevyšel a propadl se na třetí místo, během závodu se dokázal vrátit do čela. K tomu mu pomohly zastávky v boxech, na kterých vydělal dvě pozice.
Po startu šel do čela Auer, Juncadellu předjel krásným manévrem po vnějšku zatáček Paddock Hill Bend a Druids také René Rast na Audi. Španěl se ale na druhé místo vrátil brzy, když Rast, vítěz z Zandvoortu, zajel do boxů na konci prvního kola.
Poté začal Daniel stahovat Lucase Auera, v první části závodu jsme zaznamenali žlutou zónu, když v kačírku v zatáčce Druids skončil Loic Duval. Juncadella zajel do boxů na konci kola 7, na trať se vrátil před Augusto Farfusem, který byl do té doby nejrychlejším jezdcem s již absolvovanou zastávkou. Dvě kola poté zajel do boxů i Auer, kterého Juncadella předjel díky zahřátým pneumatikám v zatáčce Graham Hill Bend.
Farfus předjel na výjezdu z této zatáčky Auera také, avšak tempu vedoucího Mercedesu nestačil. Díky tomu získal šampion Evropské Formule 3 z roku 2012 svoje první vítězství v DTM (v jeho 67. startu). Farfus si dojel pro druhé místo po startu z páté pozice. Během prvního kola předjel v zatáčce Westfield značkového kolegu Philippa Enga. Během zastávek se dostal před Rasta a poté předjel Auera.
Rakušan si připsal třetí příčku, když odolal tlaku Rasta. Eng pak zkompletoval nejlepší pětku, v závěru na něj ale hodně dotíral domácí Gary Paffett. Lídr šampionátu ve druhé polovině závodu náskok Enga masivně stahoval, k předjetí už však nedošlo.
Sedmé místo bral Pascal Wehrlein, za jeho zády dojel Edoardo Mortara - oba zůstaly na trati nejdéle ze všech. Devátý byl Marco Wittmann, na vítěze ale ztratil už zhruba půl minuty. Poslední bod si zasloužil za předvedený výkon, a také jej získal, Mike Rockenfeller. Bývalý šampion v úplném závěru předjel Robina Frijnse. V první polovině ale dokázal předjet skvělým předjížděcím manévrem v Hawthorns Tima Glocka a Jamieho Greena najednou!
VÝSLEDKY ZÁVODU: ZDE
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?