Jezdec Mercedesu, Daniel Juncadella, startoval z pole position. Start mu ale nevyšel a propadl se na třetí místo, během závodu se dokázal vrátit do čela. K tomu mu pomohly zastávky v boxech, na kterých vydělal dvě pozice.
Po startu šel do čela Auer, Juncadellu předjel krásným manévrem po vnějšku zatáček Paddock Hill Bend a Druids také René Rast na Audi. Španěl se ale na druhé místo vrátil brzy, když Rast, vítěz z Zandvoortu, zajel do boxů na konci prvního kola.
Poté začal Daniel stahovat Lucase Auera, v první části závodu jsme zaznamenali žlutou zónu, když v kačírku v zatáčce Druids skončil Loic Duval. Juncadella zajel do boxů na konci kola 7, na trať se vrátil před Augusto Farfusem, který byl do té doby nejrychlejším jezdcem s již absolvovanou zastávkou. Dvě kola poté zajel do boxů i Auer, kterého Juncadella předjel díky zahřátým pneumatikám v zatáčce Graham Hill Bend.
Farfus předjel na výjezdu z této zatáčky Auera také, avšak tempu vedoucího Mercedesu nestačil. Díky tomu získal šampion Evropské Formule 3 z roku 2012 svoje první vítězství v DTM (v jeho 67. startu). Farfus si dojel pro druhé místo po startu z páté pozice. Během prvního kola předjel v zatáčce Westfield značkového kolegu Philippa Enga. Během zastávek se dostal před Rasta a poté předjel Auera.
Rakušan si připsal třetí příčku, když odolal tlaku Rasta. Eng pak zkompletoval nejlepší pětku, v závěru na něj ale hodně dotíral domácí Gary Paffett. Lídr šampionátu ve druhé polovině závodu náskok Enga masivně stahoval, k předjetí už však nedošlo.
Sedmé místo bral Pascal Wehrlein, za jeho zády dojel Edoardo Mortara - oba zůstaly na trati nejdéle ze všech. Devátý byl Marco Wittmann, na vítěze ale ztratil už zhruba půl minuty. Poslední bod si zasloužil za předvedený výkon, a také jej získal, Mike Rockenfeller. Bývalý šampion v úplném závěru předjel Robina Frijnse. V první polovině ale dokázal předjet skvělým předjížděcím manévrem v Hawthorns Tima Glocka a Jamieho Greena najednou!
VÝSLEDKY ZÁVODU: ZDE
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?