Ambasador BMW pro motorsport, Alessandro Zanardi, pojede v Misanu svůj první závod v DTM s upraveným BMW M4 DTM! DTM do Itálie zavítá ke svému sedmému závodnímu víkendu.
Ital přišel o obě nohy během hororové nehody závodu Indy Cars na německém Lausitzringu před 17 lety. K motorsportu se ale vrátil, konkrétně jezdil ve WTCC s BMW. I přes svůj handicap dokázal vyhrát 4 závody mezi roky 2005 až 2009.
Po ukončení kariéry v motorsportu se stal bývalý pilot F1 velmi úspěšný také v cyklistice, když vyhrál na paralympiádě zlatou medaily. Na svém kontě má navíc sedm světových titulů. "Cítím se jako dítě v obchodě se sladkostmi a už se nemohu dočkat závodu v Misanu a vozu BMW M4 DTM," řekl Alessandro Zanardi.
"Jako fanoušek motorsportu jsem plánoval vyrazit do Misana na závody - historicky první noční závod DTM. Ale nakonec budu sedět přímo v autě a závodit, což je fantastické," pokračoval jezdec. Gerhard Berger, šéf DTM, už se na debut Itala v šampionátu také velmi těší: "Jsme velmi potěšeni, že můžeme přivítat na startovním roštu tak známého závodního jezdce.
Alex Zanardi je nesmírně populární, nejen v Itálii. Předvádí neuvěřitelné výkony jako atlet a je stále velmi pozitivní. Svoji lidskostí již inspiroval miliony lidí po celém světě." Závod v Itálii se pojede na konci srpna. Zanardi si v roce 2013 na Nürburgringu vyzkoušel v rámci testu BMW M3 DTM.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?