Pilot Mercedesu, Gary Paffett, dokázal proměnit svoje pole position v úvodní vítězství sezony DTM 2018 na tradičním zahajovacím okruhu sezony, německém Hockenheimu.
Brit Paffett do závodu startoval z pole position a v úvodní části závodu vedl, pak jej ale předjel týmový kolega, Lucas Auer, který do závodu startoval ze 4. místa. Po startu ale dokázal v úvodních dvou kolech předjet jak Marco Wittmanna tak i Tima Glocka. Auer zůstal ve vedení až do povinných zastávek v boxes. Gary Paffet pak zastavil v reakci na brzké zastávky ostatních jezdců ze špičky už v 15. kole z 36. Lucas Auer zajel k mechanikům jen o kolo později, ale to Paffettovi stačilo k tomu, aby využil nezahřátých gum Auera a na dlouhé rovince před vlásenkou Rakušana předjel.
Oba jezdci ale jeli těsně za sebou až do cíle závodu - v něm měl Paffett náskok jen 1,4 vteřiny. Na Auera se ale během konečné fáze závodu zezadu dotáhl někdejší pilot Formule 1, Timo Glock. Pilot BMW se jednou ve vlásence pokusil i zaútočit, ale neúspěšně, a tak se stáhl a do cíle dojel na osamoceném třetím místě. Ještě zpět k Auerovi - ten dostal pokutu ve výši 1000 EUR za porušení pokvalifikačního pravidla parc fermé.
Čtvrtý byl v cíli klasifikován Edoardo Mortara, který strávil většinu závodu ve vláčku čtyř vozů na nižších příčkách v rámci TOP10. Ke čtvrtému místu mu napomohli i ostatní jezdci, když například Mike Rockenfeller byl široký v zatáčce Sachs, a tak jej mohl nejen Mortara předjet. Rockenfeller pak nakonec skončil až 14. Podobný propad si zažil také Marco Wittmann, který se pohyboval většinu závodu někde kolem 5. místa, ale nakonec skončil až 11. O čtvrté místo se tak poprali Mortara, navrátilec do DTM, Pascal Wehrlein, a Bruno Spengler. Nejúspěšnější byl nakonec Ital na Mercedesu.
Wehrlein nakonec bral páté místo před šestým Spenglerem. Body za sedmé místo bral Paul Di Resta jedoucí rovněž s Mercedesem. O osmé místo spolu zabojovali René Rast a Daniel Juncadella. Úspěšnější byl Španěl na Mercedesu. Úřadující šampion DTM, René Rast, zažil zajímavý závod, když zajel do boxů hodně pozdě. Po startu závodu navíc předjel vyjetím mimo trať Rockenfellera a pozici mu musel v průběhu závodu vrátit zpět. Během závodu také najel mezi zatáčkami 14 a 15 na obrubník, což jej vymrštilo do vzduchu. Juncadella jel podobnou strategii a do boxů zajel ve stejném kole jako Rast. Z boxů však piloti Audi a Mercedesu vyjížděli bok po boku.
Poslední víkend v rámci DTM zažívá Mattias Ekström, který startuje na divokou kartu bez možnosti získat body. Švédovi se ale nedařilo a dojel až 17. před nováčkem Robinem Frijnsem jedoucím na Audi RS5 DTM a Jamiem Greenem.
Výsledky závodu: zde
Výsledky kvalifikace: zde
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?