V sezóně 2018 na startovním roštu DTM už neuvidíme žádné vozy v barvách důležitých sponzorů, společností Red Bull a BWT. V sérii ale samozřejmě zůstává spousta jiný společností, které hodlají DTM dále podporovat.
Mercedes na konci letošní sezony opustí DTM, ještě před ním tak učiní několik sponzorů. Podle zpráv 'Motorsport-Total.com' se letos Audi a BMW již neobjeví v barvách Red Bullu. U Mercedesu zase budeme postrádat růžové vozy v barvách rakouského sponzora BWT.
O tom, že BMW již nebude využívat barvy Red Bullu, víme jen několik dní, když BMW odtajnilo designy svých strojů. O Red Bullu není na žádné M4 DTM ani zmínka. V posledních sezonách jezdil v barvách rakouské společnosti dvojnásobný mistr DTM, Marco Wittmann. Ostatní partneři ale u mnichovské značky zůstávají - namátkou jmenujme Driving Experience, BMW-Bank, Shell, Samsung SDI, Puma a Deutsche Post.
U Audi odchází Red Bull společně s odchodem Mattiase Ekströma. V jakých barvách pojede jeho nástupce, Robin Frijns, zatím není jasné. V Ingolstadtu mohou i nadále spoléhat na podporu firem jako Schaeffler, Hoffmann-Group nebo Castrol. Audi uvidíme také v barvách mediálních plátků Playboy a Auto Bild motorsport.
'Motorsport-total' navíc zjistil, že z DTM by mělo odejít také BWT, které sponzorovalo Mercedes. Přitom na Hockenheimu tomu ještě nic nenasvědčovalo, tehdy "šlo spíše o tovární angažmá," poznamenal nejmenovaný člen týmu Mercedesu. BWT tehdy pozvalo na 8 000 spolupracovníků na tribuny.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.