V sezóně 2018 na startovním roštu DTM už neuvidíme žádné vozy v barvách důležitých sponzorů, společností Red Bull a BWT. V sérii ale samozřejmě zůstává spousta jiný společností, které hodlají DTM dále podporovat.
Mercedes na konci letošní sezony opustí DTM, ještě před ním tak učiní několik sponzorů. Podle zpráv 'Motorsport-Total.com' se letos Audi a BMW již neobjeví v barvách Red Bullu. U Mercedesu zase budeme postrádat růžové vozy v barvách rakouského sponzora BWT.
O tom, že BMW již nebude využívat barvy Red Bullu, víme jen několik dní, když BMW odtajnilo designy svých strojů. O Red Bullu není na žádné M4 DTM ani zmínka. V posledních sezonách jezdil v barvách rakouské společnosti dvojnásobný mistr DTM, Marco Wittmann. Ostatní partneři ale u mnichovské značky zůstávají - namátkou jmenujme Driving Experience, BMW-Bank, Shell, Samsung SDI, Puma a Deutsche Post.
U Audi odchází Red Bull společně s odchodem Mattiase Ekströma. V jakých barvách pojede jeho nástupce, Robin Frijns, zatím není jasné. V Ingolstadtu mohou i nadále spoléhat na podporu firem jako Schaeffler, Hoffmann-Group nebo Castrol. Audi uvidíme také v barvách mediálních plátků Playboy a Auto Bild motorsport.
'Motorsport-total' navíc zjistil, že z DTM by mělo odejít také BWT, které sponzorovalo Mercedes. Přitom na Hockenheimu tomu ještě nic nenasvědčovalo, tehdy "šlo spíše o tovární angažmá," poznamenal nejmenovaný člen týmu Mercedesu. BWT tehdy pozvalo na 8 000 spolupracovníků na tribuny.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?