V sezóně 2018 na startovním roštu DTM už neuvidíme žádné vozy v barvách důležitých sponzorů, společností Red Bull a BWT. V sérii ale samozřejmě zůstává spousta jiný společností, které hodlají DTM dále podporovat.
Mercedes na konci letošní sezony opustí DTM, ještě před ním tak učiní několik sponzorů. Podle zpráv 'Motorsport-Total.com' se letos Audi a BMW již neobjeví v barvách Red Bullu. U Mercedesu zase budeme postrádat růžové vozy v barvách rakouského sponzora BWT.
O tom, že BMW již nebude využívat barvy Red Bullu, víme jen několik dní, když BMW odtajnilo designy svých strojů. O Red Bullu není na žádné M4 DTM ani zmínka. V posledních sezonách jezdil v barvách rakouské společnosti dvojnásobný mistr DTM, Marco Wittmann. Ostatní partneři ale u mnichovské značky zůstávají - namátkou jmenujme Driving Experience, BMW-Bank, Shell, Samsung SDI, Puma a Deutsche Post.
U Audi odchází Red Bull společně s odchodem Mattiase Ekströma. V jakých barvách pojede jeho nástupce, Robin Frijns, zatím není jasné. V Ingolstadtu mohou i nadále spoléhat na podporu firem jako Schaeffler, Hoffmann-Group nebo Castrol. Audi uvidíme také v barvách mediálních plátků Playboy a Auto Bild motorsport.
'Motorsport-total' navíc zjistil, že z DTM by mělo odejít také BWT, které sponzorovalo Mercedes. Přitom na Hockenheimu tomu ještě nic nenasvědčovalo, tehdy "šlo spíše o tovární angažmá," poznamenal nejmenovaný člen týmu Mercedesu. BWT tehdy pozvalo na 8 000 spolupracovníků na tribuny.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.