V sezóně 2018 na startovním roštu DTM už neuvidíme žádné vozy v barvách důležitých sponzorů, společností Red Bull a BWT. V sérii ale samozřejmě zůstává spousta jiný společností, které hodlají DTM dále podporovat.
Mercedes na konci letošní sezony opustí DTM, ještě před ním tak učiní několik sponzorů. Podle zpráv 'Motorsport-Total.com' se letos Audi a BMW již neobjeví v barvách Red Bullu. U Mercedesu zase budeme postrádat růžové vozy v barvách rakouského sponzora BWT.
O tom, že BMW již nebude využívat barvy Red Bullu, víme jen několik dní, když BMW odtajnilo designy svých strojů. O Red Bullu není na žádné M4 DTM ani zmínka. V posledních sezonách jezdil v barvách rakouské společnosti dvojnásobný mistr DTM, Marco Wittmann. Ostatní partneři ale u mnichovské značky zůstávají - namátkou jmenujme Driving Experience, BMW-Bank, Shell, Samsung SDI, Puma a Deutsche Post.
U Audi odchází Red Bull společně s odchodem Mattiase Ekströma. V jakých barvách pojede jeho nástupce, Robin Frijns, zatím není jasné. V Ingolstadtu mohou i nadále spoléhat na podporu firem jako Schaeffler, Hoffmann-Group nebo Castrol. Audi uvidíme také v barvách mediálních plátků Playboy a Auto Bild motorsport.
'Motorsport-total' navíc zjistil, že z DTM by mělo odejít také BWT, které sponzorovalo Mercedes. Přitom na Hockenheimu tomu ještě nic nenasvědčovalo, tehdy "šlo spíše o tovární angažmá," poznamenal nejmenovaný člen týmu Mercedesu. BWT tehdy pozvalo na 8 000 spolupracovníků na tribuny.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?