Mercedes oznamuje jezdeckou sestavu - vrací se Pascal Wehrlein a Daniel Juncadella

Na obrázku první Mercedes patřil v roce 2015 Juncadellovi, druhý Paffettovi a třetí pozdějšímu mistru, Wehrleinovi
Na obrázku první Mercedes patřil v roce 2015 Juncadellovi, druhý Paffettovi a třetí pozdějšímu mistru, Wehrleinovi, foto: www.dtm.de
-haj , iMotorSport.cz 10. února 2018 22:44
Sdílej:

Tovární tým Mercedesu v DTM zkompletoval svoji jezdeckou sestavu poté, co si povolali zpět do DTM Daniela Juncadellu. Z F1 se do DTM vrací Pascal Wehrlein, který byl i v rámci svého působení v F1 pod smlouvou u Mercedesu.

Do jezdecké sestavy se tedy vrací mistr DTM z roku 2015, Pascal Wehrlein, poté, co se mu nepodařilo sehnat místo v F1 na příští sezonu. DTM přitom vyhrál ve své třetí sezoně v roce 2015, pak zamířil právě do F1. Tam strávil dva roky, avšak v týmech z chvostu pole, když závodil za Manor a Sauber. I tak ale dokázal zanechat dojem. U Sauberu jej ale nahradil chráněnec Ferrari a šampion Formule 2, Charles Leclerc, poté, co se se stala Alfa Romeo sponzorem týmu. Němec Wehrlein už jiné místo sehnat nestihl. 

"Na DTM mám fantastické vzpomínky, nejen kvůli mému zisku titulu v roce 2015, ale také díky silnému týmovému duchu a mnoha zážitkům s těmi kluky. Během svého působení v F1 jsem DTM dlouho sledoval, byl jsem také na několika závodech, abych navštívil a podpořil tým. Věci se v DTM od mého posledního závodu, kterým byl Hockenheim 2015, hodně změnily. Mám ale rád výzvy a nemohu už se dočkat, až poprvé vyjedu na trať s novým autem," řekl Pascal Wehrlein. 

Jak ale víme, tak nadcházející ročník DTM bude pro Mercedes posledním, když plánuje svoje aktivity zaměřit na Formuli E. Od doby odchodu Wehrleina Mercedes v DTM titul nevyhrál. K Wehrleinovi se v jezdecké sestavě Mercedesu připojí ještě další dva někdejší mistři DTM, Paul di Resta a Gary Paffett, dále potom Lucas Auer, Edoardo Mortara a Daniel Juncadella.

A právě Juncadella se stal posledním potvrzeným pilotem Mercedesu v DTM. Tento Španěl s Mercedesem v DTM už jezdil v letech 2013 až 2016, vloni byl ale pouze náhradníkem a pravidelně startoval v Blancpain GT. 

"Přijíždím s nabitými baterkami, super motivovaný po velmi dobrém přechodném roce, abych si opět užil závodění. Hodně jsem se toho naučil a znovu jsem se našel, zvláště ke konci. Přicházím s touhou odjet velmi dobrou sezonu a získat výsledky, které mi v minulosti unikly. Bude to poslední rok Mercedesu v DTM a my jej chceme zakončit stylově a pak se se šampionátem rozloučit. Mým cílem je vyhrát alespoň jeden závod a pokud budu moci bojovat o šampionát, tak to bude skvělé. Bude to ale záležet na mnoha faktorech jako například na startu do sezony," řekl Daniel Juncadella.

Juncadella tak v jezdeckém kádru Mercedesu nahradí Maro Engela, který se bude věnovat novému projektu Formule E a GT závody. 

Jezdecké sestavy jednotlivých značek pro DTM 2018:Audi: Rene Rast, Jamie Green, Mike Rockenfeller, Nico Muller, Loic Duval, Robin FrijnsMercedes: Lucas Auer, Gary Paffett, Paul di Resta, Edoardo Mortara, Pascal Wehrlein, Daniel Juncadella

BMW: Marco Wittmann, Timo Glock, Bruno Spengler, Augusto Farfus, Joel Eriksson, Philipp Eng

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.