DTM se po delší době zase podívá do UK, když okruh Brands Hatch byl zařazen do kalendáře DTM 2018. V Anglii se naposledy jelo v roce 2013.
V Brands Hatch se pojede šestý závodní víkend, zároveň se bude jednat o jednu z pěti zastávek kalendáře mimo Německo. Do kalendáře se po delší době vrací také závod v italském Misanu.
Rozšířený kalendář DTM roku 2018 tak má deset závodních víkendů, když se tradičně začíná i končí v Hockenheimu. Dalšími německými zastávkami série budou okruhy Lausitzring, Norisring a Nürburgring. Zbývajícími podniky mimo Německo budou Zandvoort, Hungaroring a Red Bull Ring. Z kalendáře tak vypadává Moscow Raceway.
"Pět závodů v Německu a pět mimo - DTM se stává mezinárodním bez toho, aniž by zapomínalo na svoje německé kořeny," říká Gerhard Berger, CEO promotéra DTM, společnosti ITR. "Anglie a Itálie, dva důležité trhy pro prémiové výrobce Audi, BMW a Mercedes, se vrací do kalendáře DTM. Kromě toho jsem potěšen, že DTM bude nadále jezdit na Lausitzringu - i poté, co byl okruh prodán. S novým vlastníkem, společností DEKRA, která je naším dlouhodobým partnerem, si můžeme být jisti, že budeme moci nabídnout spektakulární závody cestovních vozů také východoněmeckým fanouškům DTM."
Kalendář DTM 2018:Hockenheim, Německo - 5. - 6. května Lausitzring, Německo - 19. - 20. květnaHungarorging, Maďarsko - 2. - 3. červnaNorisring, Německo - 23. - 24. červnaZandvoort, Holandsko - 14. - 15. červenceBrands Hatch, UK - 11. - 12. srpnaMisano, Itálie - 25. - 26. srpnaNürburgring, Německo - 8. - 9. záříRed Bull Ring, Rakousko - 22. - 23. záříHocnheim, Německo - 13. - 14. října
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.