DTM se po delší době zase podívá do UK, když okruh Brands Hatch byl zařazen do kalendáře DTM 2018. V Anglii se naposledy jelo v roce 2013.
V Brands Hatch se pojede šestý závodní víkend, zároveň se bude jednat o jednu z pěti zastávek kalendáře mimo Německo. Do kalendáře se po delší době vrací také závod v italském Misanu.
Rozšířený kalendář DTM roku 2018 tak má deset závodních víkendů, když se tradičně začíná i končí v Hockenheimu. Dalšími německými zastávkami série budou okruhy Lausitzring, Norisring a Nürburgring. Zbývajícími podniky mimo Německo budou Zandvoort, Hungaroring a Red Bull Ring. Z kalendáře tak vypadává Moscow Raceway.
"Pět závodů v Německu a pět mimo - DTM se stává mezinárodním bez toho, aniž by zapomínalo na svoje německé kořeny," říká Gerhard Berger, CEO promotéra DTM, společnosti ITR. "Anglie a Itálie, dva důležité trhy pro prémiové výrobce Audi, BMW a Mercedes, se vrací do kalendáře DTM. Kromě toho jsem potěšen, že DTM bude nadále jezdit na Lausitzringu - i poté, co byl okruh prodán. S novým vlastníkem, společností DEKRA, která je naším dlouhodobým partnerem, si můžeme být jisti, že budeme moci nabídnout spektakulární závody cestovních vozů také východoněmeckým fanouškům DTM."
Kalendář DTM 2018:Hockenheim, Německo - 5. - 6. května Lausitzring, Německo - 19. - 20. květnaHungarorging, Maďarsko - 2. - 3. červnaNorisring, Německo - 23. - 24. červnaZandvoort, Holandsko - 14. - 15. červenceBrands Hatch, UK - 11. - 12. srpnaMisano, Itálie - 25. - 26. srpnaNürburgring, Německo - 8. - 9. záříRed Bull Ring, Rakousko - 22. - 23. záříHocnheim, Německo - 13. - 14. října
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?