DTM se po delší době zase podívá do UK, když okruh Brands Hatch byl zařazen do kalendáře DTM 2018. V Anglii se naposledy jelo v roce 2013.
V Brands Hatch se pojede šestý závodní víkend, zároveň se bude jednat o jednu z pěti zastávek kalendáře mimo Německo. Do kalendáře se po delší době vrací také závod v italském Misanu.
Rozšířený kalendář DTM roku 2018 tak má deset závodních víkendů, když se tradičně začíná i končí v Hockenheimu. Dalšími německými zastávkami série budou okruhy Lausitzring, Norisring a Nürburgring. Zbývajícími podniky mimo Německo budou Zandvoort, Hungaroring a Red Bull Ring. Z kalendáře tak vypadává Moscow Raceway.
"Pět závodů v Německu a pět mimo - DTM se stává mezinárodním bez toho, aniž by zapomínalo na svoje německé kořeny," říká Gerhard Berger, CEO promotéra DTM, společnosti ITR. "Anglie a Itálie, dva důležité trhy pro prémiové výrobce Audi, BMW a Mercedes, se vrací do kalendáře DTM. Kromě toho jsem potěšen, že DTM bude nadále jezdit na Lausitzringu - i poté, co byl okruh prodán. S novým vlastníkem, společností DEKRA, která je naším dlouhodobým partnerem, si můžeme být jisti, že budeme moci nabídnout spektakulární závody cestovních vozů také východoněmeckým fanouškům DTM."
Kalendář DTM 2018:Hockenheim, Německo - 5. - 6. května Lausitzring, Německo - 19. - 20. květnaHungarorging, Maďarsko - 2. - 3. červnaNorisring, Německo - 23. - 24. červnaZandvoort, Holandsko - 14. - 15. červenceBrands Hatch, UK - 11. - 12. srpnaMisano, Itálie - 25. - 26. srpnaNürburgring, Německo - 8. - 9. záříRed Bull Ring, Rakousko - 22. - 23. záříHocnheim, Německo - 13. - 14. října
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?