V jezdeckém kádru BMW v DTM nás čekají velké změny. Maxime Martin a Tom Blomqvist pravděpodobně mnichovskou značku již reprezentovat nebudou, nahradit by je měli Joel Eriksson a Philipp Eng.
Vítěz letošního Norisringu, Maxime Martin, odchází od BMW. 31letý Belgičan se po 4 letech s BMW v DTM vrací do vytrvalostních závodů, kde bude jezdit s Aston Martinem. Tím se uvolní jedno místo v sestavě BMW pro DTM. V pátek 15. prosince pořádalo BMW v Mnichově rozlučkovou party s letošní sezonou, na které se také mluvilo o jezdeckém kádru značky pro DTM.
Martin mezi jezdci pro rok 2018 nebyl. Může se dost dobře stát, že nebude jediným, který v sestavě nezůstane. Dle informací německého 'Motorsport-Total.com' by mohl skončit také Tom Blomqvist, který v tabulce sezony 2017 skončil jako předposlední a byl tak nejhorším pilotem BMW. Brit od letošní sezony jezdí s týmem Andretti také Formuli E. Letošní finálový závod na Hockenheimu mohl být dost pravděpodobně také jeho posledním v Deutschen Tourenwagen Masters. BMW ale spolupracuje s týmem Andretti, a tak Tom zřejmě v rodině BMW zůstane.
Dle informací 'Motorsport-Total.com' by se v jezdecké sestavě německé automobilky mohli objevit Joel Eriksson a Philipp Eng. Oba si BMW vyzkoušeli na říjnovém testu mladíků na Lausitzringu. Eriksson, který je od roku 2016 součástí juniorského programu BMW, letos sbíral úspěchy ve FIA Evropské sérii Formule 3 a sedmi vítězstvími skončil na celkovém druhém místě za Lando Norrisem, který příští rok bude startovat ve Formuli 2 a stal se rovněž testovacím pilotem McLarenu v F1.
Eng se podílel na testovacím programu speciálu BMW M8 GTE pro vytrvalostní závody šampionátu WEC. Účastnil se také testů nového aerodynamického paketu pro BMW M6 GT3 na Nordschleife. Silnými výkony se prezentoval také v GT-Masters, kde s týmem Schnitzer skončil čtyřikrát na pódiu.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?