DTM v příští sezoně zavítá na dva okruhy, kde se letos závod nejel. ITR, promotér série, postoupil kalendář na rok 2017 FIA ke schválení.
V kalendáři najdeme novinky - DTM se vrací do Velké Británie, konkrétně na okruh Brands Hatch. Tam se jelo naposledy v roce 2013. Změnou však je, že tentokrát se závod pojede na trati Grand Prix, tedy nikoliv na zkrácené verzi jako v letech 2006-13.
Podle Autosportu byl zvažovaným okruhem také Donington Park, avšak ITR vždy preferovalo spíše Brands Hatch. Druhou novinkou kalendáře je Misano. V Itálii se jelo naposledy v roce 2010. Příští rok zde vyrazí vozy DTM na trať na konci prázdnin.
Kalendář DTM na rok 2018:5. - 6. května, Hockenheimring19. - 20. května, Lausitzring2. -3. června, Hungaroring23. - 24. června, Norisring14. - 15. července, Zandvoort11 .- 12. srpna, Brands Hatch25. - 26. srpna, Misano8. - 9. září, Nürburgring22. - 23. září, Red Bull Ring13. - 14. října, Hockenheimring
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?