DTM v příští sezoně zavítá na dva okruhy, kde se letos závod nejel. ITR, promotér série, postoupil kalendář na rok 2017 FIA ke schválení.
V kalendáři najdeme novinky - DTM se vrací do Velké Británie, konkrétně na okruh Brands Hatch. Tam se jelo naposledy v roce 2013. Změnou však je, že tentokrát se závod pojede na trati Grand Prix, tedy nikoliv na zkrácené verzi jako v letech 2006-13.
Podle Autosportu byl zvažovaným okruhem také Donington Park, avšak ITR vždy preferovalo spíše Brands Hatch. Druhou novinkou kalendáře je Misano. V Itálii se jelo naposledy v roce 2010. Příští rok zde vyrazí vozy DTM na trať na konci prázdnin.
Kalendář DTM na rok 2018:5. - 6. května, Hockenheimring19. - 20. května, Lausitzring2. -3. června, Hungaroring23. - 24. června, Norisring14. - 15. července, Zandvoort11 .- 12. srpna, Brands Hatch25. - 26. srpna, Misano8. - 9. září, Nürburgring22. - 23. září, Red Bull Ring13. - 14. října, Hockenheimring
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?