Mercedes dnes oficiálně potvrdil, že po skončení příští sezony opustí DTM a od sezony 2019/2020 se bude účastnit seriálu Formule E.
Stuttgartská značka byla klíčovou součástí DTM od jeho znovuzrození v roce 2000. Její odchod na konci sezony 2018 tak v DTM zanechá pouze dva výrobce, což jsme naposledy viděli v sezoně 2011, kdy proti sobě soupeřily pouze Audi a Mercedes. Od roku 2012 se pak do série poprvé v novodobé historii zapojilo BMW.
"Naše roky v DTM budou vždy vysoce ceněny jako hlavní kapitola motorsportovní historii Mercedesu. Chtěl bych poděkovat každému členovi týmu, jeho fantastická práce pomohla udělat z Mercedes-Benzu nejúspěšnějšího výrobce v průběhu tohoto času.
I když je odchod těžký pro každého z nás, tak budeme dělat maximum letos i příští rok, abychom se pokusili vyhrát největší možný počet titulů předtím, než odejdeme. Dlužíme to našim fanouškům a také nám samotným," řekl Toto Wolff.
Mercedes poprvé vstoupil do Deutsche Tourenwagen Meisterschaft (předchůdce DTM) v roce 1988. Titul oslavila prémiová značka poprvé v roce 1992 s Klausem Ludwigem. Letos nasazuje všech šest vozů tovární tým HWA a značku reprezentují Gary Paffett, Paul di Resta, Lucas Auer, Edoardo Mortara, Maro Engel a Robert Wickens. Na účasti Mercedesu v F1 se nic nemění, což dnes znovu potvrdil také Toto Wolff, toto jejich angažmá bylo navíc nedávno podpořeno podpisem nové dlouhodobé smlouvy s jejich partnerem, společností Petronas.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?