Felix Rosenqvist se stal hrdinou víkendu, když vyhrál úvodní závod FIA Formule E na letištním okruhu Tempelhof v Berlíně. V tom druhém rovněž projel cílem na prvním pozici – vítězství ale připadlo Sebastienu Buemimu, jenž v Německu taktéž zažil pocit penalizace, respektive diskvalifikace.
Po sobotní nejtěsnější kvalifikaci v historii formule E se z pole position radoval Lucas di Grassi, který druhého Jose Maria Lopeze porazil o pouhou tisícinu sekundy. V pořadí třetí Felix Rosenqvist ztratil jen 0,083 sekundy.
Jezdec týmu ABT Schaeffler Audi Sport si vedení po zhasnutí červených světel udržel, naopak Rosenqvist se ze třetí pozice posunul na druhou příčku. Di Grassi kontroloval čelo, ale trápil se s teplotou baterií a několikrát probrzdil první zatáčku. Rosenqvist trpělivě čekal na svou příležitost a nakonec šel v první táhlé zatáčce do čela.
Poté následovaly zastávky v boxech a výměna dosluhujících monopostů za nové stroje s plně nabitými bateriemi. Pořadí na prvních třech místech se již neměnilo. Švéd si držel vedení před di Grassim a s odstupem třetí jezdil domácí Nick Heidfeld. Na čtvrté pozici dojel Jose Maria Lopez a jako pátý projel cílem lídr šampionátu Sebastien Buemi, který startoval ze čtrnácté pozice. Nicméně Buemi byl diskvalifikován za nedodržení tlaku ve všech pneumatikách na obou formulích. Na pátou příčku se proto posunul Buemiho týmový kolega Nicolas Prost a di Grassi se průběžném pořadí dotáhl na Buemiho na rozdíl 22 bodů.
Rosenqvist si přenesl skvělou formu i do nedělního programu. V kvalifikaci získal pole-position před Buemim a Lopezem. Po startu si před plnými tribunami německých fanoušků udržel vedení a hlídal si pozici před svým pronásledovatelem Buemim. Přesně v polovině závodu přijeli oba vedoucí jezdci k mechanikům a ve stejném pořadí se vrátili na dráhu. Bylo ale jasné, že Rosenqvistova pozice je ohrožena. Švéd při opouštění garáže vjel do cesty týmovému kolegovi Heidfeldovi do cesty, a přestože se celá akce obešla bez incidentu, komisaři udělili lídrovi závodu desetivteřinovou penalizaci, která se mu přičetla ke konečnému výsledku. Souboj o první místo tak ztratil náboj a Buemi pouze dokroužil závod za Rosenqvistem s vědomím, že vítězství má jisté.
Rosenqvist ve finále spadl pouze na druhé místo, protože v pořadí třetí di Grassi uviděl šachovnicový praporek až 12 sekund za Rosenqvistem. Na čtvrtém a pátém místě dojeli Daniel Abt a Jose Maria Lopez.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?