Raději závodit, než sedět na střídačce formule 1, ze které se stejně většina jezdců do hry nedostane. Testovací pilot Renaultu Sergej Sirotkin tak v červnu nastoupí do slavné 24hodinovky v Le Mans za tým SMP Racing.
Ruský závodník se připojí ke krajanům Michaili Alešinovi a Viktoru Šajtarovi za volantem prototypu Dallara P217 kategorie LMP2. Bude se tak jednat o ryze ruskou posádku ruského týmu, který se v průběhu stavby prototypu LMP1 rozhodl absolvovat alespoň závod v Le Mans.
SMP Racing letos do Mistrovství světa vytrvalostních závodů nenastoupil, neboť se soustředí na příští sezonu, kdy nastoupí se zcela novým a vlastním prototypem LMP1. Slavnou francouzskou vytrvalost si ale nechtěl nechat ujít a využije techniky od italského konstruktéra Dallara. Loni slavil SMP Racing na Le Mans třetí místo s posádkou Viktor Šajtar, Kirill Lagydin a Vitalij Petrov.
Po Le Mans přislíbil SMP Racing účast ve zbytku sezony European Le Mans Series, což chce pojmout jako přípravu na nástup do MS s modely BR1 LMP1.
Na Sergeje Sirtokina tak čeká vůbec první letošní závod. V letech 2015 – 2016 působil v sérii GP2, kde pokaždé skončil na celkovém třetím místě a nasbíral tři vítězství. Mezitím dělal testovacího jezdce Sauberu a Renaultu, ovšem letos už se do závodního víru nevrátil.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?