Německý tým Herberth Motorsport dokázal obhájit loňské vítězství ve čtyřiadvacetihodinovém závodě na okruhu Paula Ricarda ve Francii.
Čtveřice Allemann-Bohn-Renauer-Renauer držela vedení v závodě již od včerejšího odpoledne a postupně navyšovala svůj náskok. Porsche se startovním číslem 911 obkroužilo celkem 595 kol, což se rovná 3475,99 kilometrům.
Nejbližší pronásledovatelé, posádka Amstutz-Kujala-Kodric-de Phillippi, ztratila na Herberth Motorsport tři kola.
O dalšího kolo zpět proťalo cílovou fotobuňku "české Ferrari" týmu Scuderia Praha. Kvarteto Král, Malucelli, Cheever a Písařík se propracovalo během čtyřiadvacetihodinového maratonu z páté pozice až na třetí příčku.
Čtvrtí v pořadí, skvadra GP Extreme, již ztratila na špičku mnohem více. Renault RS01 FGT3 arabského týmu ztratil na tým Scuderia Praha celých 11 kol.
TOP 5 doplnil švýcarský rodinný tým Hofor Racing s posádkou Kroll-Kroll-Eggimann-Heyer-Frankenhout.
24H Series bude pokračovat na přelomu června a července dvanáctihodinovkou v Imole.
Výsledky závodu
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?