Německý tým Herberth Motorsport dokázal obhájit loňské vítězství ve čtyřiadvacetihodinovém závodě na okruhu Paula Ricarda ve Francii.
Čtveřice Allemann-Bohn-Renauer-Renauer držela vedení v závodě již od včerejšího odpoledne a postupně navyšovala svůj náskok. Porsche se startovním číslem 911 obkroužilo celkem 595 kol, což se rovná 3475,99 kilometrům.
Nejbližší pronásledovatelé, posádka Amstutz-Kujala-Kodric-de Phillippi, ztratila na Herberth Motorsport tři kola.
O dalšího kolo zpět proťalo cílovou fotobuňku "české Ferrari" týmu Scuderia Praha. Kvarteto Král, Malucelli, Cheever a Písařík se propracovalo během čtyřiadvacetihodinového maratonu z páté pozice až na třetí příčku.
Čtvrtí v pořadí, skvadra GP Extreme, již ztratila na špičku mnohem více. Renault RS01 FGT3 arabského týmu ztratil na tým Scuderia Praha celých 11 kol.
TOP 5 doplnil švýcarský rodinný tým Hofor Racing s posádkou Kroll-Kroll-Eggimann-Heyer-Frankenhout.
24H Series bude pokračovat na přelomu června a července dvanáctihodinovkou v Imole.
Výsledky závodu
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?