Na okruhu Paula Ricarda v Le Castellet se dnes rozjel čtvrtý podnik šampionátu 24H Series. Ve Francii probíhá, stejně jako vloni, závod na dvacet čtyři hodin, který vede po třetině závodu německý Herberth Motorsport.
Z pole position startoval na mokré trati český tým Scuderia Praha, ale byla to skvadra Herberth Motorsport, která se dokázala propracovat do čela a po osmi hodinách tak vede závod s náskokem jednoho celého kola na další německý tým, a to Car Collection Motorsport.
Třetí místo drží, se ztrátou dalších dvou kol, francouzský tým IDEC Sport Racing. Na čtvrté místo se propadlo "české Ferrari" skvadry Scuderia Praha. Čtveřice Písařík-Král-Malucelli-Cheever ztrácí na kvarteto Allemann-Bohn-Renauer-Renauer po třetině závodu 4 kola.
Vcelku vyrovnaný je pak souboj o páté místo, který svádí týmy SPS Automotive Motorsport a druhý speciál týmu Car Collection.
Závod bude pokračovat až do zítřejších 14:30 a živě ho můžete sledovat na tomto odkazu.
Výsledky po osmi hodinách
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?