Dnes odpoledne odstartuje v Le Castellet již čtvrtý podnik letošní sezony 24H Series. V kvalifikaci na tento závod se opět dařilo českému týmu Scuderia Praha, jehož Ferrari 488 GT3 odstartuje z pole position.
A byl to opět Ital Matteo Malucelli, kdo převálcoval zbytek startovního pole. Malucelli proletěl okruh Paula Ricarda v čase 2:06.326 a nejbližší pronásledovatelé, tým ROFGO, ztratili na "české Ferrari" téměř 7 desetin sekundy.
Do druhé řady se postaví silná posádka Amstutz-Kujala-Kodric-de Phillippi a vedle nich nejrychlejší vůz třídy A6-AM, kterým je Renault RS01 FGT3 týmu GP Extreme.
Třetí řada patří týmům SPS Automotive Performance a Herberth Motorsport. Právě šesté místo německé skvadry Herberth Motorsport je možná mírným překvapením, nicméně kvarteto Allemann-Bohn-Renauer-Renauer bude útočit až ve vytrvalostním maratonu.
Závod startuje ve 14:30 a můžete jej sledovat živě na tomto odkazu.
Výsledky kvalifikace
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?