Dnes odpoledne odstartuje v Le Castellet již čtvrtý podnik letošní sezony 24H Series. V kvalifikaci na tento závod se opět dařilo českému týmu Scuderia Praha, jehož Ferrari 488 GT3 odstartuje z pole position.
A byl to opět Ital Matteo Malucelli, kdo převálcoval zbytek startovního pole. Malucelli proletěl okruh Paula Ricarda v čase 2:06.326 a nejbližší pronásledovatelé, tým ROFGO, ztratili na "české Ferrari" téměř 7 desetin sekundy.
Do druhé řady se postaví silná posádka Amstutz-Kujala-Kodric-de Phillippi a vedle nich nejrychlejší vůz třídy A6-AM, kterým je Renault RS01 FGT3 týmu GP Extreme.
Třetí řada patří týmům SPS Automotive Performance a Herberth Motorsport. Právě šesté místo německé skvadry Herberth Motorsport je možná mírným překvapením, nicméně kvarteto Allemann-Bohn-Renauer-Renauer bude útočit až ve vytrvalostním maratonu.
Závod startuje ve 14:30 a můžete jej sledovat živě na tomto odkazu.
Výsledky kvalifikace
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?