Nissan usilovně pracuje na nejnovější evoluci své "Godzilly" pro třídu GT3. Nejnovější speciál má za sebou první rollout.
Testu na autodromu ve Fuji se účastnil kromě vývojových jezdců Krumma a Yanagidy také jezdec Nissanu v Super GT Mitsunori Takaboshi.
Další testy nového speciálu proběhnou nejen v Japonsku, ale také na některém z evropských okruhů. Ostrý start nové evoluce Nissanu se očekává již v průběhu této sezony.
"Je neuvěřitelné, že všechno fungovalo tak, jak mělo hned od začátku. Potenciál na další zlepšení je tedy obrovský. Víme, že vůz bude používaný ve všech koutech světa a bude v něm sedět mnoho jezdců s odlišným stylem jízdy. Proto chci tvrdě pracovat, abych zajistil, aby byl vůz bezpečný ve vysokých rychlostech. Už se těším na další testy," prozradil Michael Krumm.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?