Nissan usilovně pracuje na nejnovější evoluci své "Godzilly" pro třídu GT3. Nejnovější speciál má za sebou první rollout.
Testu na autodromu ve Fuji se účastnil kromě vývojových jezdců Krumma a Yanagidy také jezdec Nissanu v Super GT Mitsunori Takaboshi.
Další testy nového speciálu proběhnou nejen v Japonsku, ale také na některém z evropských okruhů. Ostrý start nové evoluce Nissanu se očekává již v průběhu této sezony.
"Je neuvěřitelné, že všechno fungovalo tak, jak mělo hned od začátku. Potenciál na další zlepšení je tedy obrovský. Víme, že vůz bude používaný ve všech koutech světa a bude v něm sedět mnoho jezdců s odlišným stylem jízdy. Proto chci tvrdě pracovat, abych zajistil, aby byl vůz bezpečný ve vysokých rychlostech. Už se těším na další testy," prozradil Michael Krumm.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?