Nissan usilovně pracuje na nejnovější evoluci své "Godzilly" pro třídu GT3. Nejnovější speciál má za sebou první rollout.
Testu na autodromu ve Fuji se účastnil kromě vývojových jezdců Krumma a Yanagidy také jezdec Nissanu v Super GT Mitsunori Takaboshi.
Další testy nového speciálu proběhnou nejen v Japonsku, ale také na některém z evropských okruhů. Ostrý start nové evoluce Nissanu se očekává již v průběhu této sezony.
"Je neuvěřitelné, že všechno fungovalo tak, jak mělo hned od začátku. Potenciál na další zlepšení je tedy obrovský. Víme, že vůz bude používaný ve všech koutech světa a bude v něm sedět mnoho jezdců s odlišným stylem jízdy. Proto chci tvrdě pracovat, abych zajistil, aby byl vůz bezpečný ve vysokých rychlostech. Už se těším na další testy," prozradil Michael Krumm.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?