"Hockenheim Historic", tento tradiční úvod mezinárodní automobilové sezony v Německu se napřes proměnlivému počasí stal opět ohromným úspěchem. Po sportu vyhladovělí fandové zaplavili depo jezdců, restaurace, prodejny a i boxovou uličku.
Text a foto: Roman Klemm K "Bosch-Hockenheim-Historic-Das-Jim-Clark-Revivalu", jak se podnik oficiálně jmenuje, sice nepřijely všechny přihlášené vozy (což je po zimní pouze normální), návštěvníci a účastnění si ale přišli na své: Dvojí závody sedmi různých tříd, demonstrační jízdy, autogramiády prominentů, nesčetné prodejny s historickým materiálem a zajímavosti na každém čtverečném metru paddocku. Tyto dojmy si z Hockenheimu domů vezl Roman Klemm:
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?