Již během prvního kola světového šampionátu cestovních vozů FIA WTCC se řešilo hned několik pochybení týmů. Campos Racing a Polestar Cyan Racing si pak za své počínání dokonce vysloužily i pěkně tučnou pokutu.
Před prvním závodem v Marakeši bylo totiž zjištěno, že tovární vozy Volvo Nickyho Catsburga a Néstora Girolamiho, a stejně také speciál Estebana Guerrieriho týmu Campos Racing, na sobě nemají povinné identifikační značky šasi.
Polestar Cyan Racing tak obdržel za svůj prohřešek pokutu ve výši 2000€, španělský Campos si vysloužil pokutu 1000€.
To však nebyly jediné problémy. V Maroku totiž neprošly hned dva vozy technickou přejímkou. Rob Huff vinou nehomologovaných bezpečnostních pásů přišel o první trénink, zatímco Lada Yanna Ehrlachera stihla první trénink po vyřešení technického problému jen tak tak.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?