První dubnový víkend proběhly na okruhu v Monze oficiální předsezónní testy WEC.
První dubnový víkend se na okruhu v Monze sešlo 16 týmů, které se zapojí do letošního seriálu World Endurance Championship.
Testy byly rozděleny do 5 samostatných sekcí, které v konečném součtu znamenaly celých 14 hodin testovacích jízd, po které se na okruhu vystřídalo celkem 27 závodních vozidel rozdělených do 4 výkonnostních tříd. Během testů všechny vozy ujely celkem téměř 31 tisích km, což je něco málo přes 75% rovníkového obvodu planety Země.
Informace z průběhu obou testovacích dnů jsme vám přinesli v samostatných reportážích.
Zde si můžete prohlédnout velkou fotogalerii z uvedeného testování:
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?