První dubnový víkend proběhly na okruhu v Monze oficiální předsezónní testy WEC.
První dubnový víkend se na okruhu v Monze sešlo 16 týmů, které se zapojí do letošního seriálu World Endurance Championship.
Testy byly rozděleny do 5 samostatných sekcí, které v konečném součtu znamenaly celých 14 hodin testovacích jízd, po které se na okruhu vystřídalo celkem 27 závodních vozidel rozdělených do 4 výkonnostních tříd. Během testů všechny vozy ujely celkem téměř 31 tisích km, což je něco málo přes 75% rovníkového obvodu planety Země.
Informace z průběhu obou testovacích dnů jsme vám přinesli v samostatných reportážích.
Zde si můžete prohlédnout velkou fotogalerii z uvedeného testování:
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?