První dubnový víkend proběhly na okruhu v Monze oficiální předsezónní testy WEC.
První dubnový víkend se na okruhu v Monze sešlo 16 týmů, které se zapojí do letošního seriálu World Endurance Championship.
Testy byly rozděleny do 5 samostatných sekcí, které v konečném součtu znamenaly celých 14 hodin testovacích jízd, po které se na okruhu vystřídalo celkem 27 závodních vozidel rozdělených do 4 výkonnostních tříd. Během testů všechny vozy ujely celkem téměř 31 tisích km, což je něco málo přes 75% rovníkového obvodu planety Země.
Informace z průběhu obou testovacích dnů jsme vám přinesli v samostatných reportážích.
Zde si můžete prohlédnout velkou fotogalerii z uvedeného testování:
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?