Blancpain GT Series má odjetý první závodní víkend. Závody v Misanu si podmanili jezdci s vozy Mercedes. Posádka Buhk s Pererou si navíc připsala vítězný double.
Dnešní hlavní závod Sprint Cupu sice nenabídl, co se týče dramat, tolik jako včerejší kvalifikační klání, i tak se ale bylo opět na co dívat. A u toho nejdůležitějšího byla dvojka Perera-Buhk. Ti se po startu z pole position brzy odtrhli svým pronásledovatelům, ačkoliv Vincent Abril se snažil na Pereru dotáhnout, a druhým v pořadí nadělili obdivuhodných 23 sekund.
Druhé místo nakonec uhájila, i přes veškerou snahu Dominka Baumanna o předjížděcí manévr v závěru závodu, právě dvojice továrních jezdců Bentley Abril-Kane.
Třetí místo pak brali Baumann s Erikssonem, jenž startovali až z dvacáté příčky. To, že budou Mercedesy i letos nejspíše největší zbraní na scéně GT3 vozů potvrdila dvojice Seralles-Juncadella, kteří se museli spokojit se čtvrtou pozicí.
Více se tentokrát, oproti včerejšku, dařilo dvojici BMW týmu Rowe Racing, jenž se seřadili za nejrychlejším vozem Audi týmu Saintéloc na pátém místě.
O deset příček nahoru stoupli v pořadím Rob Bell s Andrew Watsonem. Na hlavní závod nebude, bohužel, vzpomínat v dobré ani jedna z posádek týmu ISR Racing. Salaquarda s Schmidem si vysloužili penalizaci za nerespektování limitů tratě a skončili až patnáctí. Jejich týmoví kolegové Stippler s Cecconem proťali cílovou fotobuňku až na pozici pětadvacáté.
Za tři týdny pak odstartuje v královském parku v Monze také vytrvalostní část šampionátu. Druhý podnik Sprint Cupu se uskuteční první květnový víkend v Brands Hatch.
Výsledky hlavního závodu
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.