Portugalský tým Algarve Pro Racing letos absolvuje kompletní sezonu European Le Mans Series a mimo jiné se postaví na start francouzského závod 24h Le Mans. Posádka vytrvalostního podniku však bude jiná než v ELMS.
Algarve Pro Racing nasadí v ELMS prototyp Ligier JS P217 kategorie LMP2. Za volantem letošní novinky francouzského výrobce se představí Matt McMurry, Andrea Pizzitola a Andrea Roda.
Místo v Algarve během čtyřiadvacetihodinovky si však udržel pouze devatenáctiletý Američan McMurry. Vedení týmů se na Le Mans dohodlo s jinými jezdci, jmenovitě s Markem Pattersonem a Vincentem Capillairem.
Na Algarve Pro Racing čeká druhý start v Le Mans. Loni byl klasifikován na dvanáctém místě a letos hodlá výsledek vylepšit. Pomoci k tomu mají i peníze, které přinese Francouz Capillaire prostřednictvím organizace SO24!.
Na stálice Pizzitolu a Rodu tak v Le Mans nezbude místo. Přitom tihle dva společně s Australanem Aidanem Readem letos dosáhli na titul v asijské sérii Le Mans, když vyhráli poslední a rozhodující závod sezony v Sepangu.
Matt McMurry pojede v Le Mans podruhé. Poprvé na slavném vytrvalostním závodu startoval v roce 2014 v šestnácti letech, čímž se stal nejmladším pilotem v historii podniku a tento rekord drží dodnes.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.