Vozy Mercedes AMG GT3 vloni naprosto deklasovaly konkurenci v závodu 24h Nürburgring, když získaly první tři místa. Automobilka chce loňský triumf zopakovat a proto ve velkém zbrojí na letošní ročník.
Jak to ve světě závodů GT vozů chodí, automobilka Mercedes podpoří hned tři zákaznické týmy. Letos se tovární podpory dočkají opět týmy Haribo Racing, Black Falcon a nemůže chybět ani dlouholetý partner, tým HTP Motorsport.
Zatímco HTP a Black Falcon nasadí po dvou vozech, Haribo Racing bude mít tovární vůz pouze jeden.
Mercedes pak pořádně posiluje i v jezdecké sestavě. Na Nordschleife se totiž podívá Edoardo Mortara, jenž se kromě sezony v DTM ukáže i v Blancpain GT.
Nejpodstatnější je však akvizice dvou nových posil, továrních jezdců Fordu, Stefana Mückeho a Dirka Müllera.
Naopak v tovární sestavě bude chybět Bern Schneider, kterého v barvách skvadry Black Falcon nahradí Yelmer Buurman.
Zajímavý je i příchod Edwarda Sandströma, který bude sdílet kokpit AMG GT3 s Mortarou, Buhkem a Baumannem.
Tovární sestava Mercedesu pro 24h Nürburgring
Mercedes-AMG Team Black Falcon:Yelmer Buurman – Adam Christodoulou – Manuel Metzger – Maro EngelThomas Jaeger – Dirk Mueller – Jan Seyffarth – Maro Engel
Mercedes-AMG Team HTP Motorsport:Maximilian Buhk – Edoardo Mortara – Edward Sandstroem – Dominik BaumannNico Bastian – Christian Hohenadel – Stefan Muecke – Dominik Baumann
Haribo Racing Team Mercedes-AMG:Uwe Alzen – Lance David Arnold – Maximilian Goetz – Renger van der Zande
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?