Matteo Malucelli vypálil svým soupeřům rybník a v dnešní kvalifikaci na 12hodinovku v Mugellu seriálu 24H Series získal pro český tým Scuderia Praha pole-position.
Kvalifikační výsledek druhého podniku šampionátu je opravdu velmi těsný. Červené Ferrari 488 GT3 v rukou Malucelliho zajelo v posledních minutách absolutně nejrychlejší čas a do té doby vedoucímu Robertu Lukasovi s vozem Porsche nadělilo pouhé dvě desetiny vteřiny.
První část závodu startuje již dnes v 14:00, zatímco zbývající část se odjede zítra počínaje desátou hodinou dopolední. Do dnešního čtyřhodinového segmentu tak z pole-position vyrazí tým Scuderia Praha s posádkou Matteo Malucelli, Josef Král, Jiří Písařík. V první řadě je doplní Poláci Robert Lukas, Marcin Jedlinski a Němec Patrick Eisemann s Porsche 911 GT3 R týmu Forch Racing
Na třetím místě skončila posádka týmu Herberth Motorsport – Daniel Allemann, Ralf Bohn, Robert Renauer a Alfred Renauer rovněž s Porsche 911. Druhou řadu pak uzavírá Lamborghini Huracán GT3 stáje Konrad Motorsport s jezdci Franz Konrad, Marco Mapelli a Giorgio Maggi.
Scuderia Praha však není jediným zástupcem české trikolory v Mugellu. V nejvyšší třídě A6-Pro bude kromě Josefa Krále a Jiřího Písaříka startovat i Tomáš Enge. Diváci jej uvidí za volantem KTM X-BOW GT4, kde se bude střídat s trojicí Hubert Trunkenpolz, Klaus Angerhofer a Reinhard Kotlet. Posádka odstartuje do závodu z desáté příčky.
Ve třídě SP3-GT4 si letošní premiéru odbude brněnský tým RTR Projects, naneštěstí do kvalifikace vůbec nevyrazil a v pětičlenné třídě zaujal poslední pátou pozici. Na čtvrté příčce skončil tým Beseplast Racing s vozem Audi TTRS, který bude vedle Franja Kovače a Milenka Vukoviče pilotovat i hvězda Octavia Cupu Tomáš Pekař.
Závod můžete sledovat online na stránkách http://www.24hseries.com/
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?