Tento víkend se na okruhu Sebring International Raceway uskuteční druhý díl americké série IMSA SportsCar Championship. Tréninkům na dvanáctihodinovou vytrvalost opanovaly podle očekávání prototypy Cadillac.
Úvodní trénink sice vyhrál Stephen Simpson s prototypem ORECA 07 týmu JDC-Miller Motorsport, nicméně Christian Fittipaldi s modelem Cadillac DPi-V.R byl jen o 0,041 sekundy za ním. V následujících dvou trénincích už se na čele usadily všechny tři cadillaky týmů Action Express a Wayne Taylor Racing.
Noční závěrečnou jízdu vyhrál hostující Mike Conway z týmu Action Express. O dvě desetiny za ním skončil Ricky Taylor z Wayne Taylor Racing a bronzovou příčku vyjel pro druhý vůz Action Express Portugalec Felipe Albuquerque.
Rovných šest desetin ztratil na nejrychlejší čas třetího tréninku Tristan Nunez s Mazdou a první pětku uzavřel Renger van der Zande s prototypem Multimatic/Riley.
Jen dvě desetiny dělily dva nejrychlejší prototypy kategorie PC. Tréninkové vítězství si odnesl Gustav Yacaman z BAR1 Motorsport, hned za ním skončil Sean Rayhall ze Starworks Motorsport.
O první příčku v GTLM se přetahovaly jezdci týmů Porsche, Corvette a Ford, nicméně byl to Sebastien Bourdais, vítěz úvodního závodu nové sezony IndyCar, který v třetím tréninku zajel s fordem nejrychlejší čas nechal za sebou novou tvář automobilky Porsche – Laurense Vanthoora. Další dvě příčky pak obsadily zbývající vozy Ford GT.
Přetahovaná probíhala i v kategorii GTD. Úvodní trénink vyhrálo Lamborghini Huracan týmu Paula Millera, pak už ale úřadovalo Audi R8 ze stáje Stevenson Motorsport. O první příčku amerického týmu se postaral domácí Lawson Aschenbach.
Dnes čeká na jezdce poslední trénink a pak už budou na pořadu dne kvalifikace. V sobotu 18. 3. v 16:40 SEČ se již bude závodit.
Výsledky třetího tréninku
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.