Dnešním dnem pokračovaly oficiální předsezónní testy Blancpain GT Series na okruhu Paula Ricarda. Po včerejšku, kdy měl nejrychlejší čas na svědomí Filip Salaquarda, se dostaly na výsluní vozy Mercedes
Ráno to však bylo, možná lehce překvapivě, oranžové Lamborghini týmu Lazarus s Crestanim a Yacamanem, které zajelo nejrychlejší čas. Druhé místo v ranní sekci patřilo francouzské skvadře Saintéloc, třetí týmu Oman Racing a pro čtvrtý nejrychlejší čas si dojelo kvarteto Kevin Ceccon, George Richardson, Devon Modell, Gary Hirsch českého týmu ISR Racing.
Odpoledne pak vyloženě dominovaly vozy Mercedes týmů AKKA-ASP a HTP Motorsport. Nejrychlejší čas dnešního dne a zároveň i celých oficiálních testů zaznamenala trojice Daniele Perfetti, Alex Fontana, Ludovic Badey. Jejich týmoví kolegové Gounon s Beaubeliquem byli dnes odpoledne druzí nejrychlejší. Pomyslné stupně vítězů odpolední sekce pak doplnili Buhk s Baumannem a Mercedesem týmu HTP Motorsport.
Během dnešního odpoledne se již týmu ISR Racing tolik nedařilo, když vůz číslo 75 se Salaquardou, Schmidem a Stipplerem zajel až jednadvacátý nejrychlejší čas. Naopak se dnes dařilo týmu Emil Frey Racing, o jehož vozy se stará český tým GT Sports Technology. Na solidní sedmý čas dnes dosáhl vůz č. 114.
Týmy již netrpělivě očekávají start nové sezony. Ta odstartuje první dubnový víkend v italském Misanu závody Blancpain Sprint Cupu. Endurance Cup pak bude zahájen o tři týdny později v Monze.
Výsledky ranní sekce testůVýsledky odpolední sekce testů
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.