Pokud nepočítáme předcházející roky v režii německého týmu Reiter Engineering, tak tovární tým Lamborghini Squadra Corse čeká teprve druhá sezona ve světě GT3. Na tu se Italové řádně připravili rozšířením své jezdecké základny.
V sestavě Lamborghini i nadále zůstávají Mirko Bortolotti s Giovannim Venturimi, kteří se podíleli již na samotném vývoji Huracánu GT3. V letošní sezoně je pak doplní trio jezdců, přičemž hned čtyři z pěti jezdců jsou Italové.
Jedním z nových jezdců bude Andrea Caldarelli, jenž v loňském roce jen těsně nedosáhl na titul v japonském Super GT. Čeští fanoušci pak měli možnost vidět jej v kokpitu Lamborghini Huracán GT3 týmu Grasser Racing během čtyřiadvacetihodinovky v Brně.
Na Italy pak udělal dojem i Christian Engelhart, jenž již vloni strávil sezonu v ADAC GT po boku Bortolottiho. To Marco Mapelli, jež je poslední novou akvizicí automobilky, v posledních týdnech udělal rozruch především díky neuvěřitelným časů na Nordschleife s vozy Aventador SV a Huracán Performante.
Všech pět jezdců pak bude automobilku Lamborghini reprezentovat v různých šampionátech po celém světě.
"Jsme rádi, že se nám podařilo zajistit si služby tak skvělých jezdců, jako jsou Christian a Andrea. Ti vloni zaznamenali skvělé výsledky s Huracány GT3. O Marcu Mapellim se nemusíme nijak dlouze bavit. Jeho nedávný rekord s Huracánem Performante na Nürburgringu hovoří za vše. Od těchto tří nových jezdců máme vysoká očekávání, stejně jako od Mirka a Giovanniho, kteří jsou s námi již od zrodu Lamborghini Squadra Corse," řekl šéf Lamborghini Motorsport Giorgio Sanna.
Podle něj pak budou mít junioři Jeroen Mul, Andrea Amici a Fabrizio Crestani ještě větší podporu, než vloni.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.