Pokud nepočítáme předcházející roky v režii německého týmu Reiter Engineering, tak tovární tým Lamborghini Squadra Corse čeká teprve druhá sezona ve světě GT3. Na tu se Italové řádně připravili rozšířením své jezdecké základny.
V sestavě Lamborghini i nadále zůstávají Mirko Bortolotti s Giovannim Venturimi, kteří se podíleli již na samotném vývoji Huracánu GT3. V letošní sezoně je pak doplní trio jezdců, přičemž hned čtyři z pěti jezdců jsou Italové.
Jedním z nových jezdců bude Andrea Caldarelli, jenž v loňském roce jen těsně nedosáhl na titul v japonském Super GT. Čeští fanoušci pak měli možnost vidět jej v kokpitu Lamborghini Huracán GT3 týmu Grasser Racing během čtyřiadvacetihodinovky v Brně.
Na Italy pak udělal dojem i Christian Engelhart, jenž již vloni strávil sezonu v ADAC GT po boku Bortolottiho. To Marco Mapelli, jež je poslední novou akvizicí automobilky, v posledních týdnech udělal rozruch především díky neuvěřitelným časů na Nordschleife s vozy Aventador SV a Huracán Performante.
Všech pět jezdců pak bude automobilku Lamborghini reprezentovat v různých šampionátech po celém světě.
"Jsme rádi, že se nám podařilo zajistit si služby tak skvělých jezdců, jako jsou Christian a Andrea. Ti vloni zaznamenali skvělé výsledky s Huracány GT3. O Marcu Mapellim se nemusíme nijak dlouze bavit. Jeho nedávný rekord s Huracánem Performante na Nürburgringu hovoří za vše. Od těchto tří nových jezdců máme vysoká očekávání, stejně jako od Mirka a Giovanniho, kteří jsou s námi již od zrodu Lamborghini Squadra Corse," řekl šéf Lamborghini Motorsport Giorgio Sanna.
Podle něj pak budou mít junioři Jeroen Mul, Andrea Amici a Fabrizio Crestani ještě větší podporu, než vloni.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?