Dnešním dnem odstartovaly oficiální předsezónní testy šampionátu Blancpain GT. Na trati Paula Ricarda v Le Castellet se sešlo téměř padesát vozů třídy GT3. Nejrychlejším z nich bylo Audi českého týmu ISR Racing.
Během ranní sekce zajelo nejrychlejší čas Ferrari 488 GT3 týmu Rinaldi Racing. Daniel Keilwitz se vtěstnal těsně pod 1 minutu a 57 vteřin. I to však německému jezdci stačilo na celkové třetí místo dnešního dne.
Druhý nejrychlejší čas zaznamenal tým Saintéloc Racing, který opět spoléhá na vozy se čtyřmi kruhy ve znaku. I nejrychlejší čas dnešního dne měl na svědomí tým s vozy Audi.
K radosti českých fanoušků to byl tým ISR Racing. Filip Salaquarda zaznamenal čas 1:56,789, který by vloni v kvalifikaci na závod 1000km Paul Ricard stačil na velice solidní sedmé místo. Se Salaquardou se střídali Frank Stippler s Clemensem Schmidem.
Druhý vůz českého týmu sdíleli Kevin Ceccon, George Richardson, Devon Modell a Gary Hirsch.
Top 5 dnešního dne pak uzavřel Mercedes č. 87 týmu AKKA-ASP a Ferrari č. 50 týmu AF Corse.
Hned pětkrát pak zavlála na trati červená vlajka, přičemž dvakrát kvůli Jaguaru týmu Emil Frey Racing.
Výsledky ranní části testuVýsledky odpolední části testu
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.