Dnešním dnem odstartovaly oficiální předsezónní testy šampionátu Blancpain GT. Na trati Paula Ricarda v Le Castellet se sešlo téměř padesát vozů třídy GT3. Nejrychlejším z nich bylo Audi českého týmu ISR Racing.
Během ranní sekce zajelo nejrychlejší čas Ferrari 488 GT3 týmu Rinaldi Racing. Daniel Keilwitz se vtěstnal těsně pod 1 minutu a 57 vteřin. I to však německému jezdci stačilo na celkové třetí místo dnešního dne.
Druhý nejrychlejší čas zaznamenal tým Saintéloc Racing, který opět spoléhá na vozy se čtyřmi kruhy ve znaku. I nejrychlejší čas dnešního dne měl na svědomí tým s vozy Audi.
K radosti českých fanoušků to byl tým ISR Racing. Filip Salaquarda zaznamenal čas 1:56,789, který by vloni v kvalifikaci na závod 1000km Paul Ricard stačil na velice solidní sedmé místo. Se Salaquardou se střídali Frank Stippler s Clemensem Schmidem.
Druhý vůz českého týmu sdíleli Kevin Ceccon, George Richardson, Devon Modell a Gary Hirsch.
Top 5 dnešního dne pak uzavřel Mercedes č. 87 týmu AKKA-ASP a Ferrari č. 50 týmu AF Corse.
Hned pětkrát pak zavlála na trati červená vlajka, přičemž dvakrát kvůli Jaguaru týmu Emil Frey Racing.
Výsledky ranní části testuVýsledky odpolední části testu
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?