Esteban Guerierri se dočkal. Argentinec nastoupí v letošní sezoně světového šampionátu cestovních vozů FIA WTCC do několika závodních víkendů.
Guerierri udělal dojem již během loňské sezony, kdy se účastnil pouze domácího podniku. Na okruhu Termas de Rio Hondo zvítězil v tréninku a získal dokonce i pole position.
Třiadvacetiletý jezdec by se měl zúčastnit minimálně pěti závodních víkendů, a to v Maroku, Itálii, Maďarsku, Německu a doma v Argentině. Guerierri však shání prostředky i na zbývající závody WTCC. Pro nově jmenovaného továrního jezdce Citroënu v šampionátu Super TC2000 je pak pozitivní, že se žádný ze závodů MS nekryje právě s argentinským seriálem.
"Po mém loňském debutu jsem doufal, že se do WTCC vrátím, takže to pro mě znamená hodně. Líbí se mi úroveň konkurence, auta jsou skvělá a jezdí se na nejlepších okruzích po celém světě. Potenciál máme spolu s lidmi z týmu Campos Racing velký a pokud vše klapne, tak můžeme dokázat velké věci," řekl Guerierri.
"V kalendáři se žádné závody nekryjí, ale je tam mnoho závodních víkendů jdoucích ihned po sobě, takže bude potřeba správně regenerovat. Moje tělo je ale stále ještě mladé, takže věřím, že to zvládnu bez problémů. Jediným problémem by mohl být nedostatek předsezónních testů, ale věřím, že se i s tím poperu," dodal Argentinec.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?