Esteban Guerierri se dočkal. Argentinec nastoupí v letošní sezoně světového šampionátu cestovních vozů FIA WTCC do několika závodních víkendů.
Guerierri udělal dojem již během loňské sezony, kdy se účastnil pouze domácího podniku. Na okruhu Termas de Rio Hondo zvítězil v tréninku a získal dokonce i pole position.
Třiadvacetiletý jezdec by se měl zúčastnit minimálně pěti závodních víkendů, a to v Maroku, Itálii, Maďarsku, Německu a doma v Argentině. Guerierri však shání prostředky i na zbývající závody WTCC. Pro nově jmenovaného továrního jezdce Citroënu v šampionátu Super TC2000 je pak pozitivní, že se žádný ze závodů MS nekryje právě s argentinským seriálem.
"Po mém loňském debutu jsem doufal, že se do WTCC vrátím, takže to pro mě znamená hodně. Líbí se mi úroveň konkurence, auta jsou skvělá a jezdí se na nejlepších okruzích po celém světě. Potenciál máme spolu s lidmi z týmu Campos Racing velký a pokud vše klapne, tak můžeme dokázat velké věci," řekl Guerierri.
"V kalendáři se žádné závody nekryjí, ale je tam mnoho závodních víkendů jdoucích ihned po sobě, takže bude potřeba správně regenerovat. Moje tělo je ale stále ještě mladé, takže věřím, že to zvládnu bez problémů. Jediným problémem by mohl být nedostatek předsezónních testů, ale věřím, že se i s tím poperu," dodal Argentinec.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?