Esteban Guerierri se dočkal. Argentinec nastoupí v letošní sezoně světového šampionátu cestovních vozů FIA WTCC do několika závodních víkendů.
Guerierri udělal dojem již během loňské sezony, kdy se účastnil pouze domácího podniku. Na okruhu Termas de Rio Hondo zvítězil v tréninku a získal dokonce i pole position.
Třiadvacetiletý jezdec by se měl zúčastnit minimálně pěti závodních víkendů, a to v Maroku, Itálii, Maďarsku, Německu a doma v Argentině. Guerierri však shání prostředky i na zbývající závody WTCC. Pro nově jmenovaného továrního jezdce Citroënu v šampionátu Super TC2000 je pak pozitivní, že se žádný ze závodů MS nekryje právě s argentinským seriálem.
"Po mém loňském debutu jsem doufal, že se do WTCC vrátím, takže to pro mě znamená hodně. Líbí se mi úroveň konkurence, auta jsou skvělá a jezdí se na nejlepších okruzích po celém světě. Potenciál máme spolu s lidmi z týmu Campos Racing velký a pokud vše klapne, tak můžeme dokázat velké věci," řekl Guerierri.
"V kalendáři se žádné závody nekryjí, ale je tam mnoho závodních víkendů jdoucích ihned po sobě, takže bude potřeba správně regenerovat. Moje tělo je ale stále ještě mladé, takže věřím, že to zvládnu bez problémů. Jediným problémem by mohl být nedostatek předsezónních testů, ale věřím, že se i s tím poperu," dodal Argentinec.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?