Pro letošní sezonu Formule E se očekává další dvojzávod. Ten by se měl uskutečnit v Berlíně. Druhý německý závod nahradí Brusel, který byl odvolán.
Belgický závod elektrických monopostů se měl odehrát v části Heysel, nicméně kvůli jiné události bylo od trati v této části města upuštěno. Organizátoři však nenašli jiné vhodné místo a Belgie tak o svůj závod přišla.
Na čtvrteční schůzi Světové rady motorsportu v Ženevě byl kromě toho schválen přesun berlínského podniku z okruhu poblíž náměstí Alexanderplatz zpět na letiště Tempelhof.
Zatím není jasné, jestli se pojede na stejné trati, jako v roce 2015. Organizátoři však podle Autosportu pracují na úpravách okruhu. Údajně se uvažuje i o průjezdu jednou z bývalých letištních hal.
Detaily ohledně berlínské trati by měly být známé 27. března.
Podle Autosportu se uvažovalo i o dalších třech alternativních městech, přičemž jedním z nich byla kazašská Astana.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?