Pro letošní sezonu Formule E se očekává další dvojzávod. Ten by se měl uskutečnit v Berlíně. Druhý německý závod nahradí Brusel, který byl odvolán.
Belgický závod elektrických monopostů se měl odehrát v části Heysel, nicméně kvůli jiné události bylo od trati v této části města upuštěno. Organizátoři však nenašli jiné vhodné místo a Belgie tak o svůj závod přišla.
Na čtvrteční schůzi Světové rady motorsportu v Ženevě byl kromě toho schválen přesun berlínského podniku z okruhu poblíž náměstí Alexanderplatz zpět na letiště Tempelhof.
Zatím není jasné, jestli se pojede na stejné trati, jako v roce 2015. Organizátoři však podle Autosportu pracují na úpravách okruhu. Údajně se uvažuje i o průjezdu jednou z bývalých letištních hal.
Detaily ohledně berlínské trati by měly být známé 27. března.
Podle Autosportu se uvažovalo i o dalších třech alternativních městech, přičemž jedním z nich byla kazašská Astana.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?