Podobně jako např. BMW i Audi již myslí na květnový závod 24h Nürburgring. Velkým překvapením pak bylo, že jedním z továrních týmů bude německý Land Motorsport.
Z průměrného zákaznického týmu se Land Motorsport vloni vyšvihl mezi prominentní klienty Audi Sport. Svým vítězstvím v ADAC GT Masters pak jistě udělal velký dojem na šéfa Audi Sport Dietera Gasse.
Jak si jinak vysvětlit, že Land Motorsport nahradí, jakožto tovární tým, dlouhodobého partnera Audi Phoenix Motorsport?
Naopak belgická skvadra Belgian Audi Club Team WRT nadále zůstává továrním týmem. Oba týmy pak nasadí na Nordschleife po dvou továrních vozech.
V sestavě Audi Sport Team Land nebudou chybět ani loňští šampioni ADAC GT Christopher Mies a Connor de Philippi. Ti by měli nastupovat v obou vozech týmu Land Motorsport.
V jednom speciálu je pak doplní Pierre Käffer a Christopher Haase, zatímco ve druhém budou s Miesem a de Philippim spolupracovat Markus Winkelhock a Kelvin van der Linde.
Podobně to bude i v týmu WRT, když René Rast s Nicem Müllerem budou závodit v obou továrních vozech. V jednom je doplní Marcel Fässler s Robinem Frijnsem a ve druhém Frank Stippler a Frédéric Vervisch.
Šéf zákaznického oddělení Audi Sport Chris Reinke to jen velmi stroze okomentoval: "Do silné konkurence potřebujete silné posádky a ty my teď máme."
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.