Podobně jako např. BMW i Audi již myslí na květnový závod 24h Nürburgring. Velkým překvapením pak bylo, že jedním z továrních týmů bude německý Land Motorsport.
Z průměrného zákaznického týmu se Land Motorsport vloni vyšvihl mezi prominentní klienty Audi Sport. Svým vítězstvím v ADAC GT Masters pak jistě udělal velký dojem na šéfa Audi Sport Dietera Gasse.
Jak si jinak vysvětlit, že Land Motorsport nahradí, jakožto tovární tým, dlouhodobého partnera Audi Phoenix Motorsport?
Naopak belgická skvadra Belgian Audi Club Team WRT nadále zůstává továrním týmem. Oba týmy pak nasadí na Nordschleife po dvou továrních vozech.
V sestavě Audi Sport Team Land nebudou chybět ani loňští šampioni ADAC GT Christopher Mies a Connor de Philippi. Ti by měli nastupovat v obou vozech týmu Land Motorsport.
V jednom speciálu je pak doplní Pierre Käffer a Christopher Haase, zatímco ve druhém budou s Miesem a de Philippim spolupracovat Markus Winkelhock a Kelvin van der Linde.
Podobně to bude i v týmu WRT, když René Rast s Nicem Müllerem budou závodit v obou továrních vozech. V jednom je doplní Marcel Fässler s Robinem Frijnsem a ve druhém Frank Stippler a Frédéric Vervisch.
Šéf zákaznického oddělení Audi Sport Chris Reinke to jen velmi stroze okomentoval: "Do silné konkurence potřebujete silné posádky a ty my teď máme."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?