Podobně jako např. BMW i Audi již myslí na květnový závod 24h Nürburgring. Velkým překvapením pak bylo, že jedním z továrních týmů bude německý Land Motorsport.
Z průměrného zákaznického týmu se Land Motorsport vloni vyšvihl mezi prominentní klienty Audi Sport. Svým vítězstvím v ADAC GT Masters pak jistě udělal velký dojem na šéfa Audi Sport Dietera Gasse.
Jak si jinak vysvětlit, že Land Motorsport nahradí, jakožto tovární tým, dlouhodobého partnera Audi Phoenix Motorsport?
Naopak belgická skvadra Belgian Audi Club Team WRT nadále zůstává továrním týmem. Oba týmy pak nasadí na Nordschleife po dvou továrních vozech.
V sestavě Audi Sport Team Land nebudou chybět ani loňští šampioni ADAC GT Christopher Mies a Connor de Philippi. Ti by měli nastupovat v obou vozech týmu Land Motorsport.
V jednom speciálu je pak doplní Pierre Käffer a Christopher Haase, zatímco ve druhém budou s Miesem a de Philippim spolupracovat Markus Winkelhock a Kelvin van der Linde.
Podobně to bude i v týmu WRT, když René Rast s Nicem Müllerem budou závodit v obou továrních vozech. V jednom je doplní Marcel Fässler s Robinem Frijnsem a ve druhém Frank Stippler a Frédéric Vervisch.
Šéf zákaznického oddělení Audi Sport Chris Reinke to jen velmi stroze okomentoval: "Do silné konkurence potřebujete silné posádky a ty my teď máme."
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?