Ještě vloni byl pilotem Formule 1. Bývalý pilot Sauberu a Haasu však byl pro letošní rok bez sedačky a musel se rozhlédnout jinde. Záchrannou ruku mu podal tým Formule E Techeetah.
Mexičan usedne do monopostu Formule E již za měsíc na domácí půdě v Mexico City, kde se odehraje čtvrtý podnik elektrického šampionátu. Gutierrez nahradí pro zbytek sezony Číňana Ma, který byl odvolán z důvodu neuspokojivých výsledků. Očekává se však, že zůstane rezervním jezdcem.
Autosport informuje o tom, že Gutierrez by již měl mít podepsanou smlouvu a také již stihl navštívit týmový simulátor v Monaku.
Jestli však pětadvacetiletý jezdec stihne otestovat před mexickým podnikem i reálný vůz není jasné.
Tým Techeetah angažování nového jezdce nijak nekomentoval, ale očekává se, že jeho oficiální oznámení přijde brzy.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?