Bývalý testovací jezdec týmu Williams F1 se dohodl s Romanem Rusinovem a v letošní sezóně usedne do oranžového prototypu Oreca 07 #26 týmu G-Drive Racing.
Tým G-Drive Racing počátkem března testoval ve španělském Aragonu, kde se Romanu Rusinovovi a Pierru Thirietovi připojil i Alex Lynn. Po skončení testovacího programu představitelé týmu potvrdili Alexe Lynna jako třetího jezdce týmu pro celou sezónu WEC 2017.
Alex Lynn absolvoval v loňské sezóně tři poslední závody World Endurance Championship za volantem prototrypu LMP2 patřícímu týmu Manor WEC. V Bahrajnu si v rámci nováčkovského testu vyzkoušel také jízdu ve voze Aston Martin Vantage V8 GTE.
„Myslíme si, že Alex vloni předvedl velké výkony,“ prohlásil Roman Rusinov směrem k Alexi Lynnovi a dodal: „na našem seznamu jsme měli také několik dalších jezdců se zkušenostmi z F1, ale nakonec jsme dali přede všemi přednost Alexovi.“
Zmíněnými jezdci, o kterých Rusinov hovořil, byli Pastor Maldonado a Will Stevens. Konečná volba však padla na Alexe Lynna.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?