Bývalý testovací jezdec týmu Williams F1 se dohodl s Romanem Rusinovem a v letošní sezóně usedne do oranžového prototypu Oreca 07 #26 týmu G-Drive Racing.
Tým G-Drive Racing počátkem března testoval ve španělském Aragonu, kde se Romanu Rusinovovi a Pierru Thirietovi připojil i Alex Lynn. Po skončení testovacího programu představitelé týmu potvrdili Alexe Lynna jako třetího jezdce týmu pro celou sezónu WEC 2017.
Alex Lynn absolvoval v loňské sezóně tři poslední závody World Endurance Championship za volantem prototrypu LMP2 patřícímu týmu Manor WEC. V Bahrajnu si v rámci nováčkovského testu vyzkoušel také jízdu ve voze Aston Martin Vantage V8 GTE.
„Myslíme si, že Alex vloni předvedl velké výkony,“ prohlásil Roman Rusinov směrem k Alexi Lynnovi a dodal: „na našem seznamu jsme měli také několik dalších jezdců se zkušenostmi z F1, ale nakonec jsme dali přede všemi přednost Alexovi.“
Zmíněnými jezdci, o kterých Rusinov hovořil, byli Pastor Maldonado a Will Stevens. Konečná volba však padla na Alexe Lynna.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?