Chevrolet se pochlubil prvními skutečnými fotografiemi nového Camara GT4.R, které si odbude závodní premiéru již tento víkend během prvního podniku Pirelli World Challenge v St. Petersburgu.
"Naše Camaro GT4.R čeká první závod a to je pro nás velice vzrušující chvíle. Je to další skvělý příklad toho, jak Chevrolet pracuje s technologiemi mezi závodním a civilním programem. Camaro má velkou historii jak na závodních tratích i mimo ně a model GT4.R je dalším článkem v jeho rodokmenu," řekl Mark Kent, šéf oddělení Motorsports Competition v Chevroletu.
V St. Petersburgu bude debutovat dvojice Chevroletů v týmu Blackdog Speed Shop, zatímco Stevenson Motorsport absolvuje první závod s Camarem GT4.R na okruhu Circuit of the Americas v květnu během víkendu Continental Tire Challenge.
"Camaro GT4.R je opravdové závodní auto vyvinuto pro naše zákazníky. Už se moc těšíme, jak budeme tento vůz nadále vyvíjet, aby se z něj stal jeden z nejlepší vozů GT4 na trhu," dodal Shawn Meagher, manažer programu Chevrolet Camaro GT4.R.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?