Chevrolet se pochlubil prvními skutečnými fotografiemi nového Camara GT4.R, které si odbude závodní premiéru již tento víkend během prvního podniku Pirelli World Challenge v St. Petersburgu.
"Naše Camaro GT4.R čeká první závod a to je pro nás velice vzrušující chvíle. Je to další skvělý příklad toho, jak Chevrolet pracuje s technologiemi mezi závodním a civilním programem. Camaro má velkou historii jak na závodních tratích i mimo ně a model GT4.R je dalším článkem v jeho rodokmenu," řekl Mark Kent, šéf oddělení Motorsports Competition v Chevroletu.
V St. Petersburgu bude debutovat dvojice Chevroletů v týmu Blackdog Speed Shop, zatímco Stevenson Motorsport absolvuje první závod s Camarem GT4.R na okruhu Circuit of the Americas v květnu během víkendu Continental Tire Challenge.
"Camaro GT4.R je opravdové závodní auto vyvinuto pro naše zákazníky. Už se moc těšíme, jak budeme tento vůz nadále vyvíjet, aby se z něj stal jeden z nejlepší vozů GT4 na trhu," dodal Shawn Meagher, manažer programu Chevrolet Camaro GT4.R.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?