Čínský tým Jackie Chan DC Racing, jehož spolumajitelem je známý hollywoodský herec Jackie Chan nastoupí do letošního ročníku Mistrovství světa vytrvalostních závodů s dvěma prototypy ORECA 07 kategorie LMP2. Lídry jeho vozů budou zkušení Oliver Jarvis a Alex Brundle.
Se startovním číslem 37 nastoupí do prototypu ORECA Alex Brundle, který loni vyhrál titul v kategorii LMP3 evropského šampionátu ELMS a od poloviny sezony WEC startoval v LMP2 za tým G-Drive, kterému přivezl tři výhry v řadě za sebou.
„Po loňském hattricku bylo mým cílem stavět na tomto úspěchu a vrátit se do WEC na plný úvazek,“ prohlásil syn bývalého pilota F1 Martina Brundla.
Šestadvacetiletý Alex Brundle se za volantem bude střídat s Tristanem Gommendym, který loni působil v ELMS, a zakladatelem DC Racing Davidem Chengem.
V druhém prototypu s číslem 38 uvidíme bývalého továrního pilota Audi LMP1 Olivera Jarvise. Brit je zatím po Andre Lottererovi druhým bývalým jezdcem Audi, která našel celosezónní uplatnění v šampionátu WEC.
Z Le Mans třikrát bronzového Jarvise doplní v prototypu Francouz Thomas Laurent a Číňan Ho-pin Tung.
O závodní program Jackie Chan DC Racing se bude starat britský tým JOTA Sport, který loni spolupracoval s Romanem Rusinovem a v ELMS a WEC fungoval pod názvem G-Drive. Jejich cesty se ale rozešly a majitelé Sam Hignett, Simon Dolan a David Clark uzavřeli nové partnerství s DC Racing.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.