Čínský tým Jackie Chan DC Racing, jehož spolumajitelem je známý hollywoodský herec Jackie Chan nastoupí do letošního ročníku Mistrovství světa vytrvalostních závodů s dvěma prototypy ORECA 07 kategorie LMP2. Lídry jeho vozů budou zkušení Oliver Jarvis a Alex Brundle.
Se startovním číslem 37 nastoupí do prototypu ORECA Alex Brundle, který loni vyhrál titul v kategorii LMP3 evropského šampionátu ELMS a od poloviny sezony WEC startoval v LMP2 za tým G-Drive, kterému přivezl tři výhry v řadě za sebou.
„Po loňském hattricku bylo mým cílem stavět na tomto úspěchu a vrátit se do WEC na plný úvazek,“ prohlásil syn bývalého pilota F1 Martina Brundla.
Šestadvacetiletý Alex Brundle se za volantem bude střídat s Tristanem Gommendym, který loni působil v ELMS, a zakladatelem DC Racing Davidem Chengem.
V druhém prototypu s číslem 38 uvidíme bývalého továrního pilota Audi LMP1 Olivera Jarvise. Brit je zatím po Andre Lottererovi druhým bývalým jezdcem Audi, která našel celosezónní uplatnění v šampionátu WEC.
Z Le Mans třikrát bronzového Jarvise doplní v prototypu Francouz Thomas Laurent a Číňan Ho-pin Tung.
O závodní program Jackie Chan DC Racing se bude starat britský tým JOTA Sport, který loni spolupracoval s Romanem Rusinovem a v ELMS a WEC fungoval pod názvem G-Drive. Jejich cesty se ale rozešly a majitelé Sam Hignett, Simon Dolan a David Clark uzavřeli nové partnerství s DC Racing.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?