Při pohledu na Isettu vás může napadnout spousty otázek. Je to motorka nebo auto? Kde to má dveře? Jak se to řídí?
Ať ten stroj na fotografii vypadá jakkoliv, rozhodně nepřipomíná žádné BMW, které jsme doposud viděli. Před Vámi ale stojí BMW Isetta, některými lidmi označovaná jako „auto pro moderního hipstera“. Konkrétně tenhle model se objeví na aukci konající se na Warwickshireském výstavišti v Anglii 10. června.
Krásně červená BMW Isetta je z roku 1961 a podle dostupných informací je ve výborné kondici s rozsáhle zdokumentovanou servisní historií. Odhadovaná prodejní cena činní 450 až 500 tisíc korun.Automobil pochází ze soukromé sbírky a jeho pravostranné řízení bylo kompletně zrenovováno před pěti lety a je tedy plně funkční. Tachometr ukazuje krásných 54 tisíc kilometrů.
Nejzajímavější je ale spotřeba, která činní přibližně 3 litry benzinu na 100 kilometrů. Vůz pohání motocyklový jednoválec o objemu 0,25 litru poskytující výkon 12 koní. A ano, vlastně to není ani automobil. Technicky správně se jedná o kapotovaný skůtr.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.