Mercedes-Benz 250 SL v původním stavu z roku 1967 je na prodej. S pravostranným řízením jej prodávají v Anglii.
Sehnat Mercedes-Benz 250 SL v originálním stavu, s pravostranným řízením a pokud možno zachovalý, je v Anglii poměrně obtížné. Brzy se tam takový kousek bude dražit, má najeto přes 180 tisíc kilometrů, ale je v perfektním stavu.
Není tak divu, že jeho cena jistě překročí hranici 3 milionů korun. Krasavec v antracitově šedé barvě s červeným koženým interiérem, čeká na svého budoucího majitele v Kahn Designu. Ve skvělém stavu jsou i dekory včetně dřevěné části palubní desky a Becker Mexico 7948 rádia.
Poháněn je 2,5 litrový motorem spojeným s automatickou převodovkou. S autem jezdilo již osm majitelů a brzy přibude devátý, tedy ten, který vyhraje nadcházející dražbu.
Zdroj: Kahn Design
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.