Historický kousek z roku 1958 byl prodán za astronomickou částku. Jeho nový majitel za něj v jedné z aukčních síních zaplatil 2 400 000 amerických dolarů.
Vzácný sběratelský kousek z roku 1958, BMW 507 řady II roadster byl prodán v aukční síni Amelia Island Concours d’Elegance. Dražba proběhla v polovině března tohoto roku a rozhodně se tam přihazovaly vysoké částky, které vyvrcholily na konečné sumě v přepočtu přes 48 milionu korun.
Tento konkrétní kousek měl najeto 10 908 mil, což odpovídá 17 563 kilometrům. Jeho srdce buší stále dobře, původní motor V8 s objemem 3168 kubických centimetrů, produkuje výkon 145 koní.
Zajímavé je, že tento vydražený exponát má všechny své díly původní. Když přihlédneme k jeho stáří 56 let, je to obdivuhodný fakt. Jistě tento krásný roadster z šedesátých let minulého století, bude dělat svému novému majiteli radost.
Zdroj: worldcarfans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.