Kosuke Matsuura si v Sonomě vyjel nejlepší výsledek sezony 2005, když dokázal udržet v posledních 25 kolech v boji o přední pozice.
Nakonec se musel spokojit po předjetí některými jezdci, např. i Tomášem Engem s šestou pozicí. I tak je to ale jeho nejlepší letošní výsledek.
Kosuke Matsuura do závodu odstartoval z 15. pozice a přes potíže s rychlostí vozu a ubávajícím palivem si dokázal dojet pro šesté top 10 umístění.
"Byl to velmi dobrý závod. Auto nejelo zcela bez problémů. V každé části tohoto závodního víkendu jsme byli více než o dvě sekundy pomalejší, než nejrychlejší jezdci. V posledních 25 kolech jsem byl schopen držet si svoji pozici i když jsem měl potíže s ubývajícím palivem. Skoro po celou dobu poslední fáze sem musel hlídat spotřebu, ale poslední dvě kola jsem jel naplno. Z šesté pozice jsem opravdu nadšený. Byl jsem velmi odhodlaný udržet šestou pozici. Myslím, že jsem jel nejlépe, jak umím. A můj inženýr John Dick vykonal dobrou práci. Celkově ale nemůžeme být spokojeni, protože šestá pozice není vyhraný závod. Pro Watkins Glen musíme na autě ještě mnoho vylepšit a také doufáme v dalších třech závodech této sezony, že zajedeme dobré výsledky.
Foto: IndyCar Media
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.