Kosuke Matsuura si v Sonomě vyjel nejlepší výsledek sezony 2005, když dokázal udržet v posledních 25 kolech v boji o přední pozice.
Nakonec se musel spokojit po předjetí některými jezdci, např. i Tomášem Engem s šestou pozicí. I tak je to ale jeho nejlepší letošní výsledek.
Kosuke Matsuura do závodu odstartoval z 15. pozice a přes potíže s rychlostí vozu a ubávajícím palivem si dokázal dojet pro šesté top 10 umístění.
"Byl to velmi dobrý závod. Auto nejelo zcela bez problémů. V každé části tohoto závodního víkendu jsme byli více než o dvě sekundy pomalejší, než nejrychlejší jezdci. V posledních 25 kolech jsem byl schopen držet si svoji pozici i když jsem měl potíže s ubývajícím palivem. Skoro po celou dobu poslední fáze sem musel hlídat spotřebu, ale poslední dvě kola jsem jel naplno. Z šesté pozice jsem opravdu nadšený. Byl jsem velmi odhodlaný udržet šestou pozici. Myslím, že jsem jel nejlépe, jak umím. A můj inženýr John Dick vykonal dobrou práci. Celkově ale nemůžeme být spokojeni, protože šestá pozice není vyhraný závod. Pro Watkins Glen musíme na autě ještě mnoho vylepšit a také doufáme v dalších třech závodech této sezony, že zajedeme dobré výsledky.
Foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?