 
            Na klasickom okruhu v Sonome sa najlepšie darilo nováčikovi Ryanovi. Tomáš Enge štartuje štvrtý!!!
Okruh Infineon Raceway bol v sobotu svedkom prepadu faforitov a naopak svoje kvality predviedli piloti, ktorí nie sú špecialisti iba na ovály.
Jazdci mali vrámci kvalifikácie dovolené iba jediné merané kolo na mestskom okruhu s dvanástimi zákrutami. Prvá šestica potom dostala k dispozícii ďalších desať minút jazdy. Priebežný líder šampionátu Dan Wheldon sa do spomínanej šestice nedostal iba so stratou jednej desatiny sekundy.
23-ročný nováčik Ryan Briscoe si aj napriek bonusovým desiatim minútam ich súperov upevnil vedenie v kvalifikácii. Tomášovi Engemu sa takisto dobre darilo a skončil v druhej rade na štvrtom mieste. Veríme, že uplatní svoje znalosti z bežných okruhov a udrží sa konečne v prvej päťke po prechode šachovnicovou zástavou. Druhé miesto si vybojoval Helio Castroneves nasledovaný Tony Kanaanom.
Najsledovanejšia osoba šampionátu Danica Patrick je známa dobrými výsledkami z kvalifikácií, ale tentokrát bude štartovať až zo šesnásteho miesta. Určité nádeje sa očakávali od novonasadeného expilota F1 Giorgia Pantana a tímového kolegu Ryana Briscoa v tíme Target Chip Ganassi Racing. Umiestnil sa na trinástom mieste.
Preteky sa začínajú dnes večer a prenos bude možné sledovať o 21:35 na programe Galaxie Sport.
Foto: Target Chip Ganassi Racing
Výsledky kvalifikácie
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?