Skvělý finiš předvedli jezdci týmu Andretti Green Racing v posledních kolech závodu na ovále Kansas Speedway.
Nakonec o asi jen o necelou délku předního křídla se neskrývaně radoval úřadující šampión IndyCar Series z loňského roku Tony Kanaan, když o toto křídlo na druhé pozici nechal Dana Wheldona, jenž odtáhnul závodní pole v závěru závodu ve vedení.
Konečný rozdíl v cíli mezi oběma týmovými kolegy činil 0,0120s. Tony Kanaan naposledy zvítězil na ovále v Nashville Superspeedway, kde loni zvítězil v červenci.
Letos na své první vítězství čekal sedm závodů. Toto vítězství se zapsalo do historie seriálu jako šesté nejtěsnější. Vitor Meira, jenž loni bojoval o vítězství s Buddym Ricem skončil letos třetí.
Danica patrick, jenž vedla startovní pole ve vedení po startu, nakonec skončila až devátá a byla toho docela dost zklamaná. Asi měla navíc, ale selhala týmová strategie. Ale příjemné bylo, že vyhrála Pole position, a to bylo již podruhé v historii, když žena startovala z 1. pozice.
Tomáš Enge se po celou dobu závodu pohyboval od 5. do 10. pozice, což bylo velmi příjemné. V závěru před posledním tankováním mu mechanici vyměnili i kola, což byla chyba, protože pravé přední kolo nešlo lehce vyměnit. Opět smůla, protože tím ztratil hodně pozic a po návratu na trať sice nějaké pozice získal, ale v cíli se musel spokojit na 11. pozici. Je ale dobré vědět, že dva závody po sobě Tomáš dokázal držet krok s těmi nejrychlejšími jezdci a pořádně pohrozit i ve vedoucí skupině jezdců.
Další závod se jede 16. července 2005 na ovále v Nashvillu.
Foto: IndyCar Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?