Skvělý finiš předvedli jezdci týmu Andretti Green Racing v posledních kolech závodu na ovále Kansas Speedway.
Nakonec o asi jen o necelou délku předního křídla se neskrývaně radoval úřadující šampión IndyCar Series z loňského roku Tony Kanaan, když o toto křídlo na druhé pozici nechal Dana Wheldona, jenž odtáhnul závodní pole v závěru závodu ve vedení.
Konečný rozdíl v cíli mezi oběma týmovými kolegy činil 0,0120s. Tony Kanaan naposledy zvítězil na ovále v Nashville Superspeedway, kde loni zvítězil v červenci.
Letos na své první vítězství čekal sedm závodů. Toto vítězství se zapsalo do historie seriálu jako šesté nejtěsnější. Vitor Meira, jenž loni bojoval o vítězství s Buddym Ricem skončil letos třetí.
Danica patrick, jenž vedla startovní pole ve vedení po startu, nakonec skončila až devátá a byla toho docela dost zklamaná. Asi měla navíc, ale selhala týmová strategie. Ale příjemné bylo, že vyhrála Pole position, a to bylo již podruhé v historii, když žena startovala z 1. pozice.
Tomáš Enge se po celou dobu závodu pohyboval od 5. do 10. pozice, což bylo velmi příjemné. V závěru před posledním tankováním mu mechanici vyměnili i kola, což byla chyba, protože pravé přední kolo nešlo lehce vyměnit. Opět smůla, protože tím ztratil hodně pozic a po návratu na trať sice nějaké pozice získal, ale v cíli se musel spokojit na 11. pozici. Je ale dobré vědět, že dva závody po sobě Tomáš dokázal držet krok s těmi nejrychlejšími jezdci a pořádně pohrozit i ve vedoucí skupině jezdců.
Další závod se jede 16. července 2005 na ovále v Nashvillu.
Foto: IndyCar Media
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?