Fin zvítězil po startu z druhé řady a svým dnešním vítězstvím si upevnil vedení v šampionátu s náskokem 15 bodů.
Po restartu byl ve vedení Premat následovaný Rosbergem, Kovalainenem, Lopezem, Lapierrem, Piquetem, Carrollem, Janim, Yoshimotem a Pantanem. Po dalších pěti kolech zastavil v boxech dosud v závodě zbývající vůz stáje HiTech Piquet a syn trojnásobného šampiona musel pro problémy s elektronikou závod vzdát. Speed se snažil dohnat ztrátu, ale výsledkem byla chyba a výlet mimo dráhu, čímž ztratil dalších pět pozic. Nejprve Premat a následně po několika velmi rychlých kolech i Rosberg museli do boxů. Cílem tak projel na prvním místě letos potřetí Kovalainen. Druhý skončil Lopez a třetím místem zavítal letos poprvé na stupně vítězů i druhý jezdec stáje Arden Lapierre. Stav v šampionátu je po dnešním závodě následující: Kovalainen 48, Carroll 33 a Bruni 29. Foto: www.gp2series.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?