Fin zvítězil po startu z druhé řady a svým dnešním vítězstvím si upevnil vedení v šampionátu s náskokem 15 bodů.
Po restartu byl ve vedení Premat následovaný Rosbergem, Kovalainenem, Lopezem, Lapierrem, Piquetem, Carrollem, Janim, Yoshimotem a Pantanem. Po dalších pěti kolech zastavil v boxech dosud v závodě zbývající vůz stáje HiTech Piquet a syn trojnásobného šampiona musel pro problémy s elektronikou závod vzdát. Speed se snažil dohnat ztrátu, ale výsledkem byla chyba a výlet mimo dráhu, čímž ztratil dalších pět pozic. Nejprve Premat a následně po několika velmi rychlých kolech i Rosberg museli do boxů. Cílem tak projel na prvním místě letos potřetí Kovalainen. Druhý skončil Lopez a třetím místem zavítal letos poprvé na stupně vítězů i druhý jezdec stáje Arden Lapierre. Stav v šampionátu je po dnešním závodě následující: Kovalainen 48, Carroll 33 a Bruni 29. Foto: www.gp2series.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?