Texas: T2 a T4 i ve 3. tréninku opět první

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: IRL
ar1 11. června 2005 10:51
Sdílej:

Tandem týmu Panther Racing i v posledním tréninku před samotným závodem nepustil nikoho před sebe a spolehlivě zajeli nejrychlejší čas.

V pořadí „T2“ a „T4“, jenž obsadili také první řadu ve včerejší kvalifikaci, ale v opačném pořadí. Prostě tréninky a kvalifikace patří zatím týmu Panther Racing a jejich hrdinům. Chevrolet má tento víkend navrch, jejich cílem je být v cíli první. Oba jezdci dokázali, že výkon pro tento cíl mají. Tomas Enge #2 RockStar Panther Racing Top rzchlost: 215.622 m/hod Top čas: 24.2925 sec Celkové pořadí: 1. ve 2. tréninku Enge komentuje: “Jsem šťastný, samozřejmě… Auto jezdí velmi dobře, a vůbec vše zatím vychází. Trénovali jsme pro velkou noc, protože potřebujeme konečně dokončit závod. Potřebujeme obě auto v cíli a myslím, že toho můžeme dosáhnout. Nechci ale nyní hovořit o nějakém úspěchu, protože pro mě úspěch může přijít až na konci závodu. Budu bojovat, jak to jen půjde pro Chevrolet. Letos jsme už měli několik možnosti pro dobrý výsledek. Ale neměli jsme štěstí. Doufám, že o tomto víkendu bychom mohli štěstí otočit na naši stranu.“ Tomas Scheckter #4 Pennzoil Panther Racing Top rychlost: 215.428 m/hod Top čas: 24.3144 sec Celkové pořadí: 2. ve 3. tréninku Scheckter komentuje: “Jistě, vše vypadá zatím velmi dobře pro náš tým. Jsme nejrychlejší zatím v dosavadním průběhu víkendu a nyní se musíme soustředit jen na zítřejší závod. Nikdo se nebude starat o to, jak jsme byli rychlí dnes, pokud to zítra v závodě nevyjde. Víme, že máme rychlá auta, ale to v tréninku není moc potřeba. Přeji si, aby to platilo i zítra, protože to potřebujeme.“ - Panther Racing - Foto: IRL
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.