Lucas di Grassi byl během včerejšího závodu Formule E v Buenos Aires po zastávkách v boxech nebezpečně vpuštěn do cesty Nelsonovi Piquetovi. Di Grassi byl za tento přestupek potrestán, nicméně tak trochu jinak, než je běžné.
Tento incident byl vyšetřován až po závodě. Během tohoto vyšetřování komisaři přišli na fakt, že byl Piquet nucen šlápnout na brzdu, aby předešel kolizi. Di Grassi obdržel pouze pokutu v hodnotě 1500€.
Jezdci týmu Abt Sportsline tak zůstalo 15 bodů za třetí místo a tři body za pole position a nadále tak zůstává na průběžném druhém místě, 29 bodů za lídrem Buemim.
Podle Nelsona Piqueta není fér, že se stejný prohřešek trestá jinými způsoby. V minulost byly za nebezpečné vpuštění do boxové uličky typické časové penalizace, či průjezdy boxy.
"Nevidím v tom žádnou konzistenci. Říkají, že je to svůj vlastní případ a že každý případ řeší samostatně, ale to přece není ono. Nebezpečné vpuštění prostě bude vždycky nebezpečné vpuštění a nic jiného," řekl rozezlený Piquet.
"Je to opravdu frustrující. Kéž by se více soustředili na rozlišování bílé a černé a neřešili v 90% případu šedou, trochu černé a trochu bílé. Nevím, jak by to měli rozsoudit, ale určitě by měli. Vždyť mají tolik lidí, tolik kamer a GPS v každém voze."
"A podívejte se např. na dnešní kvalifikaci. Říkali, že budou buď zelené nebo červené vlajky. A já jsem měl v jedné zatáčce žlutou. Zpomalil jsem, pokazilo mi to měřené kolo a oni si mě stejně zavolali k sobě, že jsem nezpomalil více. Je neuvěřitelné, že na takové úrovni musíme řešit takové věci," uzavřel Piquet.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?