DS Virgin Racing se zúčastní závodu Formule E, který se koná v sobotu 23. dubna u pařížské Invalidovny. V hlavním městě Francie se tak vůz představí úplně poprvé!
Piloti stáje DS Virgin Racing Sma Bird a Jean-Eric Vergne se po Pekingu, Putrajayi a Punta del Este postaví 23. dubna 2016 s monoposty DSV-01 i na start závodu v ulicích Paříže. Trať závodu byla dnes představena na tiskové konferenci, která se konala na pařížské radnici za přítomnosti starostky Paříže Anne Hidalgo, ministra měst, mládeže a sportu Patricka Kannera, státního tajemníka pro sport Thierry Braillarda a prezidenta FIA Jeana Rosta.
Tiskové konference se účastnil rovněž Xavier Mestelan Pinon, ředitel DS Performance, což je divize značky DS pro automobilový sport, a pilot Jean-Eric Vergne, kteří zde představili jeden z monopostů DSV-01, které stáj DS Virgin Racing najala na druhou sezónu tohoto mistrovství vozů se 100 % elektrickým pohonem.Závod odstartuje 23. dubna 2016 u Invalidovny v centru Paříže!
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?