Marco Andretti má našlápnuto k formulím...

Andretti, Marco
Andretti, Marco, foto: Andretti Green Racing
ar1 12. listopadu 2004 00:44
Sdílej:

Mladý Marco Andretti udělal další krok k velkým formulím tím, že vyhrál šampionát Formula TR 1600 Championship.

Jeho celé jméno je Marco Michael Andretti a je mu teprve 17 let. Narodil se 13. března roku 1987 a má zajímavé vlastnosti: talent a ambice. Pociťuje obrovskou příležitost obnovit a připomenout svým působením ve formulovém světě slávu svých předchůdců, kterými jsou Mario, Michael a nebo snad Jeff Andrettiovi. Marco po letošním vítězném tažení v seriálu Formula TR 1600 plánuje pro příští sezonu nastoupit do Barber Dodge Pro series. Zde v minulosti závodilo mnoho známých jezdců, kterými v nedávné historii byli například Juan Pablo Montoya (Formule 1) či A.J. Allmendinger (Champ Car). Mimo to by se rád v sezoně 2005 také zúčastnil některých závodů kategorie Grand Am (americké cestovní vozy) a také slavného závodu 24 hodin Daytony. Foto: Andretti Green Racing
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.