Matsuura potvrzen v týmu i pro sezonu 2005

Matsuura, Kosuke
Matsuura, Kosuke, foto: Super Aguri Fernandez Racing
ar1 3. října 2004 14:02
Sdílej:

Vedení týmu Super Aguri Fernandez Racing potvrdilo japonského jezdce Kosuke Matsuuru ve svém týmu i pro sezonu IRL IndyCar Series 2005.

Po skončení na třetí pozici v šampionátu Formula Renault V6 Eurocup a druhé pozici v šampionátu German Formula 3 se Matsuura dostal do týmu Aguriho Suzukiho a Adriana Fernandez. „Jsem velmi spokojen s tím, že mohu potvrdit Kosuke Matsuura v našem týmu i pro sezonu 2005,“ řekl Suzuki, Japonec, jenž patří mezi ty, který mohl vyzkoušet vozy Formule 1. Také je první, který stanul na pódiovém umístění ve Formuli 1. „Kosuke jako nováček odvedl letos velmi dobrou práci. Věřím v jeho pozoruhodné nadání, které prokázal v letošní sezoně. Také věřím, že letošní zkušenosti povedou náš tým ke skvělým výsledkům v příští sezoně. Jeho zvídavá povaha je inspirací pro náš tým. Velmi jsme se v letošní sezoně zlepšili. Náš tým letos rostl společně s Kosukem.“ „Kosuke je extrémně talentovaný jezdec a má jak talent, tak i chuť vítězit v závodech,“ řekl Fernandez, dvojnásobný vítěz závod letošní sezony. Matsuura bude pokračovat v pilotování vozu č. 55 Panoz G Force Honda na pneumatikách Firestone a podporovat ho bude jeho současní sponzoři Panasonic a Autobacs. Matsuura se narodil v Aichi – Japonsko. Je mu 25 let a dnes pojede svůj 15. závod IRL IndyCar na d-oválu v California Speedway. Jeho zatím nejlepším umístěním je čtvrtá pozice v Kentucky Speedway. Matsuura také vede hodnocení nováčků, tzv. Bombardier Rookie of The Year. „Nejdříve musím říct, že jsem šťastný, že mohu pokračovat s týmem Super Aguri Fernandez Racing,“ řekl Matsuura. „Rád bych dokázal, že jsem se všemu letos naučil a v příští sezoně jel co nejlépe. Tým má velmi velkou motivaci a věříme, že budeme pokračovat ve velmi dobrých výsledcích.“ „Letos ještě chci ukázat co nejlepší výkon zde ve Fontaně a při posledním závodě v Texasu.“ Tým Super Aguri Fernandez Racing byl založen v prosinci roku 2002 a vstoupil do seriálu IRL IndyCar v sezoně 2003. Tým je veden Tomem Andersenem, současným ředitelem. Foto: Super Aguri Fernandez Racing
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.