Když Dario Franchitti získal v roce 2007 titul šampióna série IndyCar, byl dávno rozhodnut o přestupu do série NASCAR. Ne že by se mu v IndyCar nelíbilo, ale chtěl okusit něco nového, vstoupit do jiného prostředí…
Podobné výzvě jsem čelil i já a rozhodl se jít stejnou cestou jako Franchitti. Se zpravodajským serverem Autoroad.cz jsem strávil skvělé čtyři roky, ale pocítil jsem, že nastává čas zkusit něco nového.
Čtyři roky u Autoroad.cz mi daly hodně zkušeností, rozdmýchaly ve mně starou vášeň do formule 1 a především pak do IndyCar. Právě rubrika série IndyCar byla pozvednuta na vysokou úroveň a bylo by škoda, ji po mém odchodu uzavřít.
Proto jako odcházející redaktor a především zanícený fanoušek série vyzívám ty, kteří chovají stejnou náklonnost k IndyCar, aby neváhali a zkusili přinášet českým příznivcům aktuální zpravodajství z tohoto jedinečného seriálu. Stačí vám k tomu dobrá jazyková vybavenost a osobní iniciativa. (kontaktní email: petr.zelinka@autoroad.cz)
Byl bych rád, kdyby někdo navázal na čtyřletou práci v rubrice, která by se v opačném případě musela zavřít. Doufám, že touto výzvou a zároveň loučením s Vámi čtenáři najde Autoroad.cz někoho, kdo převezme otěže rubriky se stejným zaujetím, jako jsem ji vedl já.
Loučí se
Aleš Sirný
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?