Milka Duno strávila v sérii IndyCar tři roky, nicméně pokaždé se jednalo o omezený závodní program zaměřený zejména na ovály. Postupně zkoušela své jezdecké umění na okruzích, nyní absolvuje kompletní sezónu ve službách stáje Dale Coyne Racing.
Milka Duno usedne do vozu se startovním číslem 18, na monopostu bude vozit logo osobního sponzora CITGO. Druhý vůz stáje, jenž sponzoruje americká skautská organizace, prozatím osedlaný není, ale zdá se, že šanci dostane JR Hildebrand.
Venezuelská závodnice se na start postaví už příští víkend v Sao Paulu. „Na závodění s týmem Dale Coyne Racing se nesmírně těším,“ řekla Duno. „Za poslední tři roky jsem jezdila jen omezený počet závodů, nemohu se dočkat, až odjedu celou sezónu,“ pokračovala Duno.
„Kalendář zahrnuje sedm okruhů, na kterých jsem ještě nezávodila, tudíž budu odvádět maximální úsilí, abych se na nich rychle naučila jezdit. Bude to výzva,“ informovala Duno.
Dale Coyne by měl jméno druhého jezdce oznámit příští týden, kdy budou vrcholit přípravy na úvodní závod nové sezóny série IndyCar.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?