Milka Duno strávila v sérii IndyCar tři roky, nicméně pokaždé se jednalo o omezený závodní program zaměřený zejména na ovály. Postupně zkoušela své jezdecké umění na okruzích, nyní absolvuje kompletní sezónu ve službách stáje Dale Coyne Racing.
Milka Duno usedne do vozu se startovním číslem 18, na monopostu bude vozit logo osobního sponzora CITGO. Druhý vůz stáje, jenž sponzoruje americká skautská organizace, prozatím osedlaný není, ale zdá se, že šanci dostane JR Hildebrand.
Venezuelská závodnice se na start postaví už příští víkend v Sao Paulu. „Na závodění s týmem Dale Coyne Racing se nesmírně těším,“ řekla Duno. „Za poslední tři roky jsem jezdila jen omezený počet závodů, nemohu se dočkat, až odjedu celou sezónu,“ pokračovala Duno.
„Kalendář zahrnuje sedm okruhů, na kterých jsem ještě nezávodila, tudíž budu odvádět maximální úsilí, abych se na nich rychle naučila jezdit. Bude to výzva,“ informovala Duno.
Dale Coyne by měl jméno druhého jezdce oznámit příští týden, kdy budou vrcholit přípravy na úvodní závod nové sezóny série IndyCar.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?