 
            Dlouholetý sponzor, společnost Phillip Morris, na začátku letošního roku opustil svého věrného partnera, tým Penske. Klasické červenobílé zbarvení reprezentující cigarety Marlboro zmizelo poprvé od roku 1990 ze scény.
Bylo to smutné loučení, podobně jako stáj McLaren – Mercedes ve formuli 1 v roce 1997 představila monopost v jiném zbarvení než červenobílém. Jenže tehdy šlo pouze o výměnu značky, McLaren se začal těšit z finanční podpory cigaret West.
U týmu Penske je situace jiná, Phillip Morris odešel, ale nikdo ho nenahradil. „Nevěděli jsme, kdy k tomu dojde, ale bylo to nevyhnutelné,“ komentoval odchod Tim Cindric, prezident Penske Racing Group. „Když nemůžete dát své jméno na vůz a dělat určité věci, je jasné, že sponzorství nemá cenu,“ narážel Cindric na zákaz tabákových reklam, jenž vešel v platnost rokem 2005.
Roger Penske získával od Phillip Morris 20 milionů dolarů ročně, teď musí hledat jiného sponzora. Ani to, že je členem výkonné rady Phillip Morris mu nepomohlo. Will Power je zajištěn. „Willův vůz sponzoruje Verizon, hledáme hlavního partnera pro vozy číslo 3 (Helio Castroneves) a 6 (Ryan Briscoe),“ pokračoval Tim Cindric. „Ovšem získat sponzora pro letošní rok tak pozdě, je téměř nereálné. Asi se zaměříme na rok 2011.“
Trojce vozů Penske oblékla kabát v černobílé barvě s decentní červenou. Monoposty se až na pár detailů neliší, akorát Will Power ponese logo sponzora Verzion na bočnicích a zadním křídle. Castroneves a Briscoe budou vozit prosté „Team Penske“.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?